ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 به قابلیت Force HDR در لومیاهای جدید مجهز خواهد شد

قابلیت موسوم به Rich Capture که هم اکنون در اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 برای موبایل های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال وجود دارد به صورت خودکار فعال می شود و به همین خاطر، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

قابلیت موسوم به Rich Capture که هم اکنون در اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 برای موبایل های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال وجود دارد به صورت خودکار فعال می شود و به همین خاطر، کاربر نمی تواند تصمیم بگیرد که تکنیک HDR چه زمانی فعال شود.

در تصاویری که در نور شدید خورشید گرفته می شوند، این قابلیت به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد؛ در واقع علت استفاده از تکنیک مذکور ایجاد تصویری است که رنگ و بویی واقعی تر داشته باشد. به همین منظور، اکسپوژرهای مختلف از یک سوژه با هم ترکیب شده و تصویری واقعی تر را می سازند.

Juha Alakarhu مدیر ارشد واحد تصویربرداری مایکروسافت در مصاحبه اش با AAWP اعلام داشت که به زودی قابلیتی به نام Force HDR به اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 می آید. این قابلیت به کاربران دستگاه های ویندوز 950 و 950 اکس ال امکان می دهد که از تکنیک HDR حتی در محیط های پرنور نیز استفاده نمایند.

اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 به کاربران لومیا 930 و مدل های پایین تر از آن امکان می دهد تا این قابلیت را بر حسب نیاز فعال یا غیرفعال نمایند. در دو مدل جدیدتر لومیا نیز، آپشن های در نظر گرفته شده Off (خاموش) و Auto (خودکار) است که احتمالا بعد از دریافت آپدیت گزینه On نیز به آنها اضافه خواهد شد.

هنوز مشخص نشده که آپدیت مایکروسافت برای اضافه شدن گزینه «روشن کردن» تکنیک اچ دی آر چه زمانی از راه می رسد اما تردیدی نیست که در آن موقع، افزوده شدن چنین قابلیتی با استقبال گرم کاربران روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی