فروش بازی Elite: Dangerous به 1.4 میلیون واحد رسید

بازی Elite: Dangerous برای نخستین بار اوایل سال 2014 و به صورت Early Access روی پلتفرم استیم شروع به کار کرد. با نزدیک شدن به اواخر سال 2014، بازی مورد بحث بالاخره به صورت تمام و کمال روی استیم قرار گرفت و مدتی بعد، روی پلتفرم نسل هشتمی اکس باکس وان نیز عرضه شد.

در همین راستا، به نظر می رسد که که بازی Elite: Dangerous توانسته گیمرها را شیفته خود کند، چرا که بنابر اعلام رسمی استودیوی Frontier، سازنده بازی، مجموع فروش Elite در کمتر از یک سال، از مرز 1.4 میلیون واحد عبور کرده است؛ این آمار فروش از زمان عرضه رسمی تا دسامبر سال گذشته میلادی به دست آمده است.

استودیوی Frontier ضمن اشاره به این که عدد 1.4 میلیون واحد با محسابه واحدهای فروخته شده از بازی به دست آمده، اعلام کرد که هر گیمر، به صورت میانگین، مدت زمانی برابر با 60 ساعت به Elite: Dangerous اختصاص داده است و این رقم دائما در حال افزایش است.

بازی Elite: Dangerous ابتدا در قالب پروژه ای روی وب سایت کیک استارتر آغاز به کار کرد و بعد از جمع آوری سرمایه کافی، به صورت Early Access یا دسترسی زودهنگام در استیم قرار گرفت. محیط Elite به صورت تمام و کمال براساس کهکشان راه شیری ساخته شده است و به گیمرها اجازه می دهد که به کشف سیارات و رقابت با سایر بازیکنان بپردازند.

Elite: Dangerous در حال حاضر روی پلتفرم های اکس باکس وان، پی سی و مک در دسترس است. بنابر اعلام سازندگان، نسخه پلی استیشن 4 بازی نیز هم اکنون در دست توسعه قرار دارد و در تاریخی نامعلوم از سال 2016 عرضه می شود.

مطالب مرتبط

ویجیاتو: مروری بر اطلاعات تازه از سخت‌افزار و قدرت پردازشی ایکس باکس سری ایکس

مقاله‌ای که خواهید خواند به قلم فیل اسپنسر، مدیر برند ایکس باکس، نوشته شده و حاوی اطلاعات دست اول از مشخصات‌ سخت‌افزاری کنسول ایکس باکس سری ایکس و قابلیت‌های دیگر آن است. با ویجیاتو همراه باشید.مطالعه کامل مطلبدر ویجیاتو بخوانید... ادامه مطلب

ویجیاتو: بازی‌های ترسناک نباید با تعلیق بیگانه باشند

ترس از ناشناخته‌ها مهم‌ترین فاکتوری است که یک بازی ترسناک باید داشته باشد اما مشکل اینجاست که ژانر وحشت امروزی نسبت به آن بی‌اهمیت شده‌. اغلب بازی های ترسناک مدرن سعی دارند با تکرار مدون جامپ اسکیرها، ترس زود گذری به جان گیمر بیندازند تا او از هر لحظه قدم برداشتنش هم بترسد. غافل از... ادامه مطلب

ویجیاتو: بازی‌های کلمه‌ای و کژوال به صنعتی شدن بازی در ایران کمک می‌کنند

از اوایل دهه ۹۰ و با رشد نرخ نفوذ تلفن‌های هوشمند، بازی‌سازی در ایران تغییر شکلی اساسی داد. استودیوهای بازی‌سازی که عمدتا دست روی پروژه‌های بزرگ و جاه‌طلبانه می‌گذاشتند با تحلیل بازار متوجه پلتفرمی شدند که به شکل افسارگسیخته‌ای در حال رشد است. تلفن‌های هوشمند دست پیر و جوان، کودک و بزرگسال و هر کسی... ادامه مطلب

ویجیاتو: بازاریابی غلط دلیل اصلی شکست فیلم Birds Of Prey نیست

فیلم Birds of Prey با بازی مارگو رابی، قرار بود یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ باشد. جدیدترین فیلم دنیای کامیک بوک‌ها که داستان شخصیت هارلی کویین را بررسی می‌کند اما افتتاحیه‌‌ بیش از حد ناامیدکننده‌ای در گیشه‌ها داشت. در نخستین سه شنبه‌ اکرانش تنها ۳.۴ میلیون دلار فروخت که در مقایسه با نخستین دوشنبه‌اش،... ادامه مطلب

ویجیاتو: دسترسی به بخش آنلاین بازی Dreams پلی استیشن 4 در ایران مسدود است

بررسی‌های ویجیاتو نشان می‌دهد که دسترسی به بخش آنلاین بازی در ایران امکان‌پذیر نیست. بخش آنلاین عنصر مهمی در بازی Dreams به شمار می‌رود و در آن، ضمن دسترسی به محتویاتی که توسط دیگر بازیکنان ساخته شده، قادر به استریم و تماشای بخش اعظمی از محتویات آموزشی بازی هستید.مطالعه کامل مطلبدر ویجیاتو بخوانید... ادامه مطلب

ویجیاتو: یازده فیلم کره‌ای برتر سال 2019

در سال 2019، کره جنوبی موقعیت خود را به‌عنوان برترین ارائه‌دهنده فیلم‌های سینمایی شرق آسیا حفظ کرد. سوای یک فیلم که از استقبال بین‌المللی غافلگیرکننده‌ای برخوردار شد، سینمای کره در سال گذشته میلادی بیش از 150 فیلم عرضه کرد. از میان آنها، کدام‌یک موفق به دریافت عنوان بهترین فیلم‌های کره‌ای سال 2019 شدند؟ ما لیستی... ادامه مطلب

ویجیاتو

نظرات ۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود

رمزتان را گم کرده‌اید؟