ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Swing؛ بازی چالش برانگیز دیگری از کچ اپ

هیچ موبایل گیمری نیست که از انتشار بازی جدید استودیوی کچ اپ خوشحال نشود. برنامه نویسان خوش فکر این استودیوی فرانسوی، همیشه با ساده ترین ایده، جذاب ترین و اعتیادآورترین بازی ها را برای پلتفرم موبایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

هیچ موبایل گیمری نیست که از انتشار بازی جدید استودیوی کچ اپ خوشحال نشود. برنامه نویسان خوش فکر این استودیوی فرانسوی، همیشه با ساده ترین ایده، جذاب ترین و اعتیادآورترین بازی ها را برای پلتفرم موبایل آفریده اند؛ عناوینی که اکثرشان را می توان فقط به کمک یک انگشت به جلو پیش برد.

Swing هم از این قاعده مستثنی نیست. کچ اپ در بازی جدید با الهام از عنوان سال گذشته اش Stick Hero، دوباره یک بازی رکوردی آفریده که باید نهایت تمرکزتان را برای رد کردن مراحلش به کار بگیرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گیم پلی ساده Swing را می شود در یک جمله خلاص کرد: به طناب ها آویزان شوید، تاب بخورید و سکوها را یکی یکی درنوردید. اما ای کاش که در بازی گذر از سکوها به آسانی صحبت در مورد آن بود.

Swing 2

برای تاب خوردن، باید انگشتتان را مدتی روی صفحه نگه دارید تا ارتفاع طناب تنظیم شود. هر چه مدت طولانی تری این کار را انجام دهید، طناب درازتری خواهید داشت و بالعکس، اگر دستتان را سریع از روی صفحه بردارید طناب شما کوتاه تر می شود.

بزرگترین چالشی که در Swing با آن مواجهید، تنظیم طول طناب نسبت به فاصله سکوها از یکدیگر است و تا قلق این کار دستتان بیاید، بارها و بارها در دره سقوط کرده اید.

اما کمی که با گیم پلی Swing آشنا شوید، دیگر نمی توانید در برابر وسوسه تان برای ثبت رکورد جهانی در جدول رده بندی بازی غلبه کنید، و این همان نکته جادویی است که باعث می شود تمامی بازی های کچ اپ در هفته اول عرضه مرز صد هزار دانلود را پشت سر بگذارند.

Swing، این بازی جذاب و اعتیادآور را می توانید به رایگان از اپ و استور و گوگل پلی دانلود کنید. در صورتی که موفق به دانلود بازی از گوگل پلی نشدید، مراجعه به این آدرس اینترنتی را به شما توصیه می کنیم.

Swing

Swing

سازنده: Ketchapp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 58.1 / 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Trinh
    Trinh | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    شما می توانید فایل در این آدرس دانلود کنید. این شامل هر نسخه از همیشه.
    http://apkearn.com/android-apps-games/arcade/swing

  • سال
    سال | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    نمیتونین به بازی نانوشته بهترین بگین

    تا یه بازی نوشته بشه خیلی زمان میبره، تنهایی هم وقتتون رو نزارین روش، در مقابل داکیومنتش کنین برای روزی که بتونین به اجرا درش بیارین

  • سروش
    سروش | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    جالبه،قابل ذکر من طراح بازی فکری هستم تا ب حال چهار بازی طراحی کرده ام خیلی از افراد با دیدن،مخصوصا این بازی اخیرم خیلی ها طالب شدند بهترین بازی می دانند.ومتونه برنامه نویسی بشه،و ازین بازیها خیلی سر تره ولی متاسفانه ازلحاظ مالی توانایی انجام دادنش رو ندارم

    • محمد
      محمد | ۲۸ دی ۱۳۹۴

      سروش جان اگه میشه یه راه ارتباطی به من معرفی کن ، تا باهم حرف بزنیم ، جدی اگه بازی هات خوبه روش سرمایه گذاری میکنیم باهم ‌.

مطالب پیشنهادی