ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قاب جدید سامسونگ برای پشتیبانی از قلم S Pen
تکنولوژی

پتنت تازه سامسونگ می تواند امکان استفاده از S Pen را در سایر موبایل های اندرویدی فراهم کند

به طور حتم قلم S Pen سامسونگ یکی از بهترین قلم های استایلوس موجود برای اسمارت فون ها به شمار می آید، اما مشکل اینجاست که این قلم کارآمد تنها با تعداد معدودی از موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

به طور حتم قلم S Pen سامسونگ یکی از بهترین قلم های استایلوس موجود برای اسمارت فون ها به شمار می آید، اما مشکل اینجاست که این قلم کارآمد تنها با تعداد معدودی از موبایل های رده بالای این شرکت کار می کند.

سامسونگ به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که ممکن است این شرایط را تغییر دهد، بر اساس این پتنت تمام اسمارت فون های موجود در بازار می توانند با استفاده از یک قاب محافظ خاص، از قابلیت های S Pen بهره مند شوند.

پتنت فوق که در کشور کره جنوبی انتشار یافته، قاب محافظ ویژه ای را به تصویر می کشد که در آن فضای کافی برای جای دادن یک قلم استایلوس تعبیه شده است. به نظر می رسد کیس فوق فعلاً برای موبایل های سامسونگ طراحی شده باشد، اما هیچ بعید نیست که به زودی شاهد عرضه آن برای سایر تلفن های اندرویدی هم باشیم.

s-pen-case-4

البته واضح است که افزودن قابلیت استفاده از قلم استایلوس به راحتی جای دادن آن قلم در قاب محافظ نیست. موبایل های سری نوت سامسونگ برای بهره بردن هرچه بیشتر از این قلم مجهز به سخت افزار و همچنین نرم افزار خاصی هستند، بنابراین اگر هم بتوان از قلم S Pen در سایر اسمارت فون‌ های اندرویدی بهره برد، باز هم نمی توان انتظار تجربه ای مشابه سری نوت سامسونگ را از آن داشت.

s-pen-case-1

گذشته از همه این ها ثبت این پتنت به معنی ارائه قطعی چنین محصولی نیست. در حال حاضر تنها می توان به آن به چشم یک ایده بالقوه نگاه کرد، اما به طور قطع در صورت عملی شدن می تواند با استقبال فراوانی از طرف کاربران مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    هرچند با این سیاست موفق نیستم ولی احتمالا این پنتت واسه اینه که کسی نتونه از این ایده استفاده کنه خود سامسونگ هم می خواد نوت تک باشه پس خودشم اینو نمی سازه

  • ممد
    ممد | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    سیاست موفق و پر سود سامسونگ:
    اول نیاز مشتری دوم ارایه محصول
    اول راحتی برا کاربر دوم تولید بهترین و راحترین محصول
    اول شناخت از قشرایی مختلف دوم قیمت گذاری
    غول دنیای تکنولوژی همیشه پایدار

  • bad name
    bad name | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    همون سنسور مخصوص رو عمومی میکنن (-:

  • امیر
    امیر | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    قلم s pen که بخاطر سنسورای مخصوصی که تو صفحه نمایش سری گلکسی نوت هست که کار میکنه وگرنه من که قلم نوت 5 رو رو اس6 بکشید کلا کار نکرد پس چطور تو گوشیای دیگ میخواد کار کنه؟

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, آفرین به سامسونگ پنت بسیار جالب و کارآمدی هس, این شرکت بسیار گسترده سامسونگ که به غیر از بخش تلفن همراه در بخش های دیگر هم باموفقیت فعال هس با پنت های بسیار زیادی که در گذشته ارائه کرد که خیلی هستن و اینجا نمیشود نام برد و هم اکنون هم در حال ارائه کردنشون هس نشان میدهد و نشان داده که اینکه بهش واژه زشت تقلیدگر محض و... نصبت میدهند کار بسیار بسیار اشتباهی هس و بهش نمیچسبد این عنوان های زشت! همه شرکت ها عالی هستن و هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و هیچ کدوم کاملترین نیستن و سامسونگ هم شامل این موضوع میشود

مطالب پیشنهادی