ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به گفته سازندگان ویچر 3، بسته الحاقی Blood and Wine از بازی اصلی نیز بهتر خواهد بود

CD Projekt RED را می توان یکی از بهترین استودیوهای جوان حال حاضر دنیا برشمرد؛ استودیویی که در ابتدا وظیفه ترجمه بازی ها به زبان لهستانی را برعهده داشت اما با وجود مشکلاتش هیچ گاه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

CD Projekt RED را می توان یکی از بهترین استودیوهای جوان حال حاضر دنیا برشمرد؛ استودیویی که در ابتدا وظیفه ترجمه بازی ها به زبان لهستانی را برعهده داشت اما با وجود مشکلاتش هیچ گاه از بلندپروازی های خود دست نکشید.

در همین راستا، شاهد خلق سری بازی ویچر از سوی استودیوی مورد بحث بودیم که به جرئت تمام گیمرها را شیفته خود کرد و در نسخه سوم، به بیش ترین حد تکامل دست یافت. اما اکنون سازندگان قصد دارند تا پا را فراتر گذاشته و تجربه ای بهتر از The Witcher 3: Wild Hunt را به بازیکنان منتقل کنند.

به گفته استودیو سی دی پراجکت، دومین و آخرین بسته الحاقی (یا Expansion) عنوان ویچر 3 که با نام Blood and Wine شناخته می شود، حدود 20 ساعت گیم پلی داشته و بیشتر از بازی اصلی طرفداران را راضی خواهد کرد.

این بسته الحاقی روایت گر حضور گرالت، شخصیت اصلی، در سرزمینی است که بدون جنگ و خونریزی به حیات خود ادامه می دهد؛ اما پشت این آرامش، رازی خونین نهفته است. به اعتقاد سازندگان، «بلاد اند واین» آخرین ماجراجویی گرالت در دنیای ویچر را رقم خواهد زد. تاریخ انتشار دقیق بسته الحاقی مورد بحث هنوز مشخص نیست و تنها می دانیم که برای عرضه در اوایل سال جاری برنامه ریزی شده است.

اولین بسته الحاقی ویچر 3، Hearts of Stone نام داشت که در 13 اکتبر سال گذشته (21 مهر) منتشر شد. این بسته الحاقی توانست توجه بسیاری از منتقدان را نیز جلب نموده و میانگین امتیاز 89 را در وبسایت متاکریتیک کسب کند.

علاوه بر این، سی دی پراجکت جزییات جالبی از پروژه ساخت ویچر 3 ارائه داد که در ادامه می توانید آن ها را به صورت خلاصه مشاهده کنید:

  • بیش از 1500 نفر در ساخت بازی مشارکت داشته اند
  • نقشه ویچر 3 حدود 136 کیلومتر مربع است
  • 820 هزار خط برای بازی نوشته شده بود
  • 16 هزار انیمیشن برای طبیعی تر جلوه کردن هر چه بیشتر، در ساخت بازی استفاده گشت

عنوان ویچر 3 در مراسم The Game Awards امسال، که به اسکار صنعت گیمینگ مشهور است، توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. این عنوان، پیشتاز بهترین بازی 2015 از دیدگاه مجلات و سایت ها نیز بوده و تاکنون موفق شده رقیبانی مانند متال گیر سالید 5، بلادبورن و فال آوت 4 را پشت سر بگذارد.

البته موفقیت های ویچر 3 تنها به منتقدان محدود نشده و بازیکنان زیادی هم جذب آن شدند؛ به گونه ای که گزارش ها نشان می داد بازی تنها در شش هفته موفق به فروش بیش از شش میلیون نسخه گشت.

بسته الحاقی [Expansion] با محتوای قابل دانلود [DLC] تفاوت داشته و ویژگی های بیشتری را به بازی اصلی اضافه می کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    بسته الحاقی Blood and Wine خلاصه تمامی تجربیات ما در ساخت Wild Hunt است. پس مطمئنا محصولی اصلاح شده‌تر است اما این لزوما بدین معنی نیست که از بازی اصلی بهتر خواهد بود. من به‌صورت تک تک نمی‌توانم بگویم که این بسته الحاقی چه خوبی‌هایی دارد اما اگر به Wild Hunt نگاه کنید ما بیش از ۱۰ به‌روزرسانی منتشرکرده‌ایم که تجربه بازی The Witcher را بسیار بهتر و عمیق‌تر کرده است، پس بازی اصلی با وجود الحاقات آن بسیار بهتر از بازی اولیه خواهد بود.

  • حسین
    حسین | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    این خبر مال چند روز پیشه، دقیقا همین امروز cd project با gamestop مصاحبه کرده و گفته منظورمون این نبوده

مطالب پیشنهادی