ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اندروید 5.1 برای موبایل اکسپریا C4 سونی به جای نسخه مارشملو

تلفن هوشمند اکسپریا C4 سونی با دوربین دوم 5 مگاپیکسلی یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای سلفی به شمار می رود به طوری که در تابستان امسال نیز کارشناسان حوزه موبایل چنین لقبی را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تلفن هوشمند اکسپریا C4 سونی با دوربین دوم 5 مگاپیکسلی یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای سلفی به شمار می رود به طوری که در تابستان امسال نیز کارشناسان حوزه موبایل چنین لقبی را به آن اهدا نمودند. دوربین جلوئی این دستگاه علاوه بر داشتن فلاش به کاربر اجازه می دهد تا سلفی های با زاویه دید گسترده نیز بگیرد که این خودش یکی از امکانات و ویژگی های عالی محصول یاد شده محسوب می گردد.

در اواسط پائیز بود که کمپانی ژاپنی مورد بحث اعلام نمود در نظر دارد سیستم عامل برخی از موبایل های خود را به روز رسانی نموده و برای این منظور قرار بود نسخه 5.1 اندروید را فراموش کرده و یک راست به سراغ نسخه 6.0 برود. یکی از موبایل های این فهرست، اکسپریا C4 بود.

اما گویا نظر سونی عوض شده زیرا امروز اخبار متعددی در رابطه با آپدیت این دیوایس به نسخه 5.1 اندروید در رسانه ها منتشر گشته است. این به روز رسانی، 5 مدل از 6 مدل موجود از اکسپریا C4 را شامل می شود. تنها نمونه ای که قرار نیست در حال حاضر به نسخه جدید پلتفرم یاد شده ارتقا یابد، E5343 نام دارد.

این آپدیت موجب بهینه شدن تنظیمات سریع در موبایل های یاد شده خواهد شد تا اتصال سریع تری از طریق وای فای یا بلوتوث برقرار نمایند. از دیگر تغییرات کوچکی که می توان یاد کرد، Screen Pinning است که به کاربر امکان این را می دهد تا بداند چگونه می توان یک مود را تغییر داد. فهرست مخاطبین دستگاه دیگر کانتکت های گوگل پلاس را نمایش نخواهند داد، به 4 آیکون بالای صفحه (الارم، ساعت جهانی، تایمر و زمان سنج) انیمیشن هایی اضافه گشته و گزینه چرخش اتوماتیک نیز در فهرست تنظیمات سریع متحرک شده است.

اگر از کاربران اکسپریا C4 هستید و این خبر موجب نا امیدی شما شده باید بگوئیم خیلی نگران نباشید زیرا در آینده ای نه چندان دور آپدیت نسخه 6.0 اندروید نیز برای این تلفن هوشمند عرضه خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محنن
    محنن | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    سلام خب همین آبدیت وایه m4نیومده و این مسخرس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی