ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Nubia Prague S از ZTE رسما معرفی شد

کمپانی ZTE در سال جاری اسمارت فون های متعددی روانه بازار نموده که بخشی از آن همانند Z9 یا Z9 MAX به خط تولید Nubia تعلق دارند. اما علاوه بر آنها، امروز مدل دیگری از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

کمپانی ZTE در سال جاری اسمارت فون های متعددی روانه بازار نموده که بخشی از آن همانند Z9 یا Z9 MAX به خط تولید Nubia تعلق دارند. اما علاوه بر آنها، امروز مدل دیگری از این خانواده به نام Nubia Prague S معرفی گشته که تا اندازه ای می توان آن را به مدل MyPrague مشابه دانست که در تابستان سال گذشته ارائه شد.

برای توصیف مشخصات این اسمارت فون باید بگوئیم که یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با شیشه 2.5D و رزولوشن فول اچ دی دارد و قلب تپنده آن را نیز یک چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 615 تشکیل داده. «پراگ اس» 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. این در حالیست که تلفن هوشمند «مای پراگ» در دو نسخه 2GB/16GB و 3GB/32GB عرضه می شود.

دوربین اصلی موبایل مورد بحث 13 مگاپیکسلی بوده و با فلاش LED همراه است و دوربین دوم آن نیز 8 مگاپیکسلی انتخاب شده. در حال حاضر موبایل Prague S با اسکنر عنبیه چشم و فناوری FiT شرکت سازنده اش همراه است که به کاربر اجازه می دهد فعالیت های موبایل را با لمس لبه های حساس به لمس به انجام برساند.

در مورد ظاهر این دستگاه باید گفت 148.2×72.5×6.8 میلی متر اندازه و 135 گرم وزن دارد و همان طور که از این اعداد مشخص است، ضخیم تر از نمونه های قبل از «مای پراگ» ساخته شده. اگر انتظار دارید در نتیجه این ضخامت باتری بزرگ تری داشته باشد باید بگوئیم اینگونه نیست و باتری آن همچون قبل 2200 میلی آمپر ساعتی انتخاب شده.

تلفن هوشمند Nubia Prague S در حال حاضر در رنگ های رز گلد و نقره ای در چین پیش فروش می شود و با توجه به شبکه های مخابراتی که تحت پوشش دارد در دو قیمت 365 یا 380 دلار فروخته خواهد شد. عرضه آن نیز از سوم بهمن ماه آغاز می گردد.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی