ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مجوزهای لازم برای فروش گلکسی اس ۷ و قاب LED View Cover آن را دریافت کرد

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید حتما می دانید که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی S7 نام دارد و به زودی نیز رونمائی خواهد شد. شماره مدل این محصول SM-G930 اعلام شده و گویا قرار است به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید حتما می دانید که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی S7 نام دارد و به زودی نیز رونمائی خواهد شد. شماره مدل این محصول SM-G930 اعلام شده و گویا قرار است به همراه نسخه edge با شماره مدل SM-G935 عرضه گردد.

همچنین جا دارد یادآوری کنیم شماره مدل های گلکسی S6 و S6 edge در سال گذشته به ترتیب SM-G920 و SM-G925 بودند و از این رو می توان گمانه زنی کرد که شایعات مربوط به نام مدل های این محصول تا حد زیادی صحت داشته باشد.

فارغ از این بحث ها باید بگوئیم در حال حاضر این شماره مدل ها در پایگاه داده سازمان صدور و اعطای گواهی نامه در اندونزی مشاهده شده اند که از ورود قریب الوقوع اسمارت فون آتی سامسونگ خبر می دهند.

همچنین، در کمیسیون ارتباطات فدرال نیز دو قاب محافظ به تائید رسیده اند که به خانواده View Cover تلفن های هوشمند سامسونگ شباهت زیادی دارند و نام آنها نیز EF-NG930 و NG935 ذکر شده است.

در همین راستا باید اشاره کنیم که قبلا شایعه شده بود که غول تکنولوژی کره ای خودش را برای تولید لوازم جانبی گلکسی اس 7 آماده می نماید (که البته چندان عجیب به نظر نمی رسید) و اکنون نیز گواهی نامه موجود در FCC نیز بر این خبر مهر تائید زده و نشان می دهد گلکسی اس 7 غول تکنولوژی کره ای قرار است با تمامی لوام و تجهیزات جانبی راهی بازار شود.

بعلاوه، در بخش توضیحات این قاب ها LED View Cover نوشته شده، به این معنی که می توانید انتظار داشته باشید زمان، تاریخ و دیگر موارد موجود روی نمایشگر هنگامی که قاب بسته است هم دیده شوند.

 

Galaxy-S7-S7-edge-and-their-LED-View-Cover-cases-get-certified2-w600

Galaxy-S7-S7-edge-and-their-LED-View-Cover-cases-get-certified.jpg-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی
    علی | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    انصافا بیخیال دات ویو شو?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی