ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Figure؛ اپلیکیشنی بی نظیر برای ساخت موسیقی الکترونیک

ممکن است تاکنون انواع و اقسام اپلیکیشن های آهنگسازی را در موبایل هایتان امتحان کرده باشید، اما بگذارید با اطمینان بگوییم که هیچ کدامشان از نظر سادگی کار و تعامل با کاربر، به خوبی اپلیکیشنی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

ممکن است تاکنون انواع و اقسام اپلیکیشن های آهنگسازی را در موبایل هایتان امتحان کرده باشید، اما بگذارید با اطمینان بگوییم که هیچ کدامشان از نظر سادگی کار و تعامل با کاربر، به خوبی اپلیکیشنی که امروز به شما معرفی می کنیم نیستند.

با Figure، یکی از برترین اپلیکیشن های سال 2012 در آیتونز می توانید بیت های حرفه ای بسازید، آنها را ضبط کنید و اگر نتیجه کار مطلوب بود حتی با اضافه کردن صدای خواننده، آن را به شکل یک آهنگ کامل منتشر کنید.

خبر خوب اینکه اپلیکیشن برگزیده تیم تحریریه آیتونز، مدتی است که به صورت یونیورسال برای پلتفرم ویندوز هم منتشر شده تا طیف گسترده تری از کاربران بتوانند از ساخت موسیقی الکترونیک با آن لذت ببرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

ویدئویی که در انتهای متن برایتان گذاشته ایم به قدر کافی گویای نحوه عمل Figure هست، بنابراین فقط به ذکر قابلیت های اپ بسنده می کنیم. در Figure می توانید فقط با چند سوایپ ساده، یک بیت منحصر به فرد بسازید و همزمان با تغییراتی که در آن می دهید، آهنگ را در حافظه موبایلتان ضبط کنید.

apps.31270.13510798886204444.66ed6121-6135-4c2e-b6d1-e4937e76fb57

رابط کاربری Figure از یک دستگاه دی جی الهام گرفته شده تا هنگام آهنگسازی با آن، احساس یک آهنگساز حرفه ای را داشته باشید. انواع و اقسام تکنیک های موزیک الکترونیک را می توانید در این رابط کاربری پیاده کنید، مثلا بیس صدا را در اوج آهنگ بالا ببرید یا نت خاصی را وارد یک لوپ 8 مرتبه ای بکنید.

هر آهنگی که با Figure بسازید را می توانید در اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارید. البته خود Figure هم یک شبکه اجتماعی درون برنامه ای هم دارد که می توانید آهنگتان را برای ریمیکس کردن در اختیار دیگر اعضای آن بگذارید، یا بالعکس، کارهای دیگران را بگیرید و روی ریمیکس آنها کار کنید.

این اپلیکیشن فوق العاده را می توانید به رایگان از اپ استور و ویندوزاستور دانلود کنید. البته نسخه ای از این اپ پیش تر برای اندروید نیز وجود داشت که هم اکنون به دلیلی نامشخص از گوگل پلی استور حذف شده و بازگشت مجدد آن به پلتفرم اندروید همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Figure

Figure

سازنده: Propellerhead Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و ویندوزفون حجم: 43.4 / 36.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirmasoud
    amirmasoud | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    اگه به یه برنامه اینجوری احتیاج دارین میتونید از مجیک میوزیک میکر روی پی سی استفاده کنین

  • soheil
    soheil | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    آخه وقتی اندروید نداره برا چی میزارید .......

    مگه تعداد اون هایی که ایفون دارند و برنامه ی دیجیاتو روش نصبه چه قدر اخهههههه ...

  • Jazz
    Jazz | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    مرسی یونیورسال ? اندروید نداره ولی وینفون داره ?

مطالب پیشنهادی