ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک مشغول تست مرورگر تازه ای برای اپلیکیشن خود است

مرورگر درون برنامه ای فیسبوک را از جهات مختلفی می توان بهبود داد. این ابزار ویژگی خاصی ندارد اما در هر حال می تواند کار شما را راه بیاندازد. در واقع اگر بخواهیم صادق باشیم، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

مرورگر درون برنامه ای فیسبوک را از جهات مختلفی می توان بهبود داد. این ابزار ویژگی خاصی ندارد اما در هر حال می تواند کار شما را راه بیاندازد.

در واقع اگر بخواهیم صادق باشیم، اصلا نیاز نیست که مرورگر یاد شده کار خاصی را انجام دهد چراکه بخش اعظمی از مطالعات صورت گرفته نشان میدهند، کاربران بیشتر تمایل دارند نگاهی به تیتر مطالب بیاندازند و بدون خواندن محتوای اصلی مستقیما به سراغ کامنت ها بروند.

حالا ظاهرا فیسبوک در نظر دارد که این تجربه را دگرگون نماید. تصویری که اخیرا به فضای مجازی راه یافته نشان می دهد که این شرکت مشغول تست نوعی مرورگر درون برنامه ایست.

مرورگر جدید آنطور که در گزارشات آمده است یک ماهی می شود که در دست تست قرار دارد و نسبت به نسخه قبلی تغییرات محسوسی را در خود دارد. اول از همه اینکه به کاربران خود امکان می دهد به آدرس بار (نوار آدرس) دسترسی داشته و URLهای مد نظر خود را به صورت دستی در آن تایپ نمایند.

شاید این اصلی ترین و مهم ترین ویژگی سودمند مرورگر یاد شده نباشد اما روشن است که فیسبوک می خواهد کاربرانش را تا حد ممکن در اپلیکیشن اصلی نگه دارد حتی اگر در این حین، محتوای اصلی فیسبوک توسط کاربر مشاهده نشود.

علاوه بر این، یک نوار جدید هم در قسمت پایینی صفحه دیده می شود که دکمه های جلو و عقب برایش در نظر گرفته شده و نشان می دهد که لینک مورد نظر شما تا چه اندازه در فیسبوک محبوب است تا در صورت دلخواه آن را بوکمارک کنید و بتوانید هر زمان که خواستید آن را به صورت آفلاین مشاهده نمایید.

در پایان لازم است به منویی اشاره نماییم که طبق گزارشات آپشن های بیشتری را در خود دارد اما مشخص نیست که آن آپشن ها چه هستند. در مورد طرح های فیسبوک برای ارائه رسمی این مرورگر نیز حرفی به میان نیامده است و تا به امروز ظاهرا گروه کوچکی از کاربران iOS موفق به تست آن شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی