ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مرحله فیلم برداری Assassin’s Creed به اتمام رسید

مدتی می شود که فیلم Assassin's Creed به کارگردانی Justin Kurzel در دست ساخت است و حالا خبر رسیده که مرحله فیلم برداری آن به طور کل تمام شده. مایکل فاسبندر، که امسال در نقش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

مدتی می شود که فیلم Assassin's Creed به کارگردانی Justin Kurzel در دست ساخت است و حالا خبر رسیده که مرحله فیلم برداری آن به طور کل تمام شده. مایکل فاسبندر، که امسال در نقش استیو جابز فوق العاده عمل کرد و نامزد جایزه اسکار شد، نقش اصلی این فیلم را نیز به عهده دارد.

فیلم حالا وارد فاز پست-پروداکشن یا پس تولید می شود و تاریخ عرضه آن برای 21 دسامبر 2016 در نظر گرفته شده، یک هفته پس از انتشار Star Wars Rogue One روی پرده های نقره ای سینما در تاریخ 16 دسامبر.

جاستین کورتزل، اخیرا کارگردانی فیلم مکبث را هم به عهده داشت. جالب اینجاست که هم فاسبندر و هم ماریون کوتیلارد در مکبث نقش های اصلی را به عهده داشتند و حالا در Assassin's Creed نیز همینطور. در کنار این دو، جرمی آیرونز، بردان گلیسون و مایکل کنث ویلیامز ایفای نقش می کنند.

یوبیسافت حداقل 6 فیلم در دست تولید دارد. سری بازی های فار کرای، ربیدز، واچ داگز، اسپلینتر سل و گوست ریکون، هر کدام یک فیلم مجزا خواهند داشت و اینکه یوبیسافت چه زمانی ساخت آن ها را آغاز کند، مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    خیلی مشتاقم این فیلم بیاد

مطالب پیشنهادی