ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران گلکسی نکسوس به لطف تیم سیانوژن می توانند از آبنبات چوبی اندروید استفاده نمایند

تلفن هوشمند گلکسی نکسوس که در سال 2011 میلادی عرضه گشت تقریبا یک دستگاه قدیمی به شمار می رود و سیستم عامل آن نیز ورژن قدیمی اندروید یعنی آب نبات ژله ای باقی مانده و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

تلفن هوشمند گلکسی نکسوس که در سال 2011 میلادی عرضه گشت تقریبا یک دستگاه قدیمی به شمار می رود و سیستم عامل آن نیز ورژن قدیمی اندروید یعنی آب نبات ژله ای باقی مانده و گوگل نیز هیچ نوع آپدیتی برایش ارائه نداده است.

اوضاع بر همین منوال سپری شد تا اینکه در دسامبر سال 2013 تیم توسعه دهنده CyanogenMod رام کیت کت CM11 را برای دارندگان این موبایل ارائه داد و امروز نیز پس از یک سال، بیلدهای مستقلCM 12.1 را عرضه کرده که امکان تجربه اندروید 5.1 را به کاربران می دهد.

در همین رابطه بد نیست کمی شما را با این اسمارت فون آشنا نمائیم. این دستگاه در واقع محصول مشترک سامسونگ و گوگل بود که زمان عرضه آن به دلیل فوت استیو جابز دو هفته به تاخیر افتاد و نهایتا در 19ام اکتبر سال 2011 میلادی روانه بازار گشت.

این محصول یک پردازنده ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی با یک گیگابایت رم دارد. نمایشگر آن نیز ۴.۶۵ اینچی و از نوع Super AMOLED با رزولوشن 720p است. گلکسی نکسوس از نسخه چهارم اندروید، بستنی حصیری، بهره می برد که البته در آن زمان به روز شده محسوب می گشت، اما پس از عرضه نسخه های بهبود یافته ی این پلتفرم، دستگاه موردبحث هرگز در لیست دریافت کننده های آپدیت گوگل قرار نگرفت.

تا اینکه امروز کاربران این موبایل می توانند به لطف تیم سیانوژن از امکانات اندروید 5.1 در گجت خود بهره مند گردند. گفتنی است که در بازه زمانی فعلی، احتمال ارائه CM13 برای گلکسی نکسوس بسیار بعید به نظر می آید اما از طرفی هم، تلاش تیم سیانوژن را نباید دست کم گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی