ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تجربه ای ساده و لذت بخش از ویرایش ویدئو با اپلیکیشن FilmoraGo

تنوع و گستردگی اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدئو، به اندازه تنوع سلیقه هاست. همین الان که به گوگل پلی مراجعه کنید، می توانید چند صد نمونه از انواع این اپلیکیشن ها را بیابید که تقریبا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تنوع و گستردگی اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدئو، به اندازه تنوع سلیقه هاست. همین الان که به گوگل پلی مراجعه کنید، می توانید چند صد نمونه از انواع این اپلیکیشن ها را بیابید که تقریبا امکانات مشابهی در اختیار کاربرانشان می گذارند، اما در بعضی جزئیات با یکدیگر متفاوتند.

FilmoraGo یکی دیگر از این اپلیکیشن های ویرایشگر ویدئوی معمولی است که شاید با رابط کاربری متفاوت و تم هایی منحصر به فرد، بتواند شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

رابط کاربری FilmoraGo فقط در حالت افقی به نمایش در می آید و مشخص است که برای تبلت ها و اسمارت فون های دارای صفحه بزرگ بهینه سازی شده. این خصوصیت باعث شده که هم تسلط بیشتری بر آیتم ها و ابزار موجود در صفحه داشته باشید، هم اینکه تغییرات اعمال شده در تصویر را بهتر و واضح تر ببینید.

unnamed

البته انیمیشن هایی که برای جابجایی یا انتخاب آیکن در این رابط کاربری افقی به کار رفته، کمی کار در آن را کند کرده اند. هر چند که این کُندی موضوع چندان آزاردهنده ای هم نیست.

ورودی های FilmoraGo می توانند عکس، ویدئو و محتوای حساب های کاربری فیسبوک یا اینستاگرام تان باشند. با انتخاب آنها، وارد ادیتور اپ می شوید که در این بخش 4 قابلیت اصلی اپ را مشاهده خواهید کرد: افزودن تم، اضافه کردن موزیک، تنظیمات کادر و ابزار ویرایشی (شامل فیلترها، متن، برش ویدئو و ...).

unnamed (2)

برای ویدئوها پنج تم رایگان در نظر گرفته شده که تم چاپلین از همه آنها جذابتر به نظر می رسد. با این تم می توانید به ویدئوهایتان فضایی مثل فیلم های صامت دهه 30 و 40 میلادی ببخشید که یکی از ویژگی های انحصاری FilmoraGo محسوب می شود.

به غیر از یک بخش کامل برای ویرایش موزیک با امکان برش زدن از نقطه دلخواه آهنگ، ابزار ویرایشی FilmoraGo هم تقریبا کاملند؛ از فیلترهای رنگی و المان های سه بعدی گرفته تا امکان افزودن متن یا بی صدا کردن ویدئو. شاید تنها موردی که جایش در تنظیمات اپ خالیست، گزینه های تنظیم رنگ و نور ویدئو باشند.

FilmoraGo رایگان است، و خروجی هایی با وضوح HD و بدون واترمارک تحویلتان می دهد. اگر مدت هاست که برای ویرایش ویدئو فقط از یک اپلیکیشن استفاده می کنید، شاید بد نباشد در کنار آن FilmoraGo را هم داشته باشید، شاید بالاخره توانستید ویرایشگر پیش فرض ویدئویتان را کنار بگذارید.

[در صورت بروز مشکل برای دانلود از گوگل پلی از این لینک استفاده کنید]

FilmoraGo - Free Video Editor

FilmoraGo - Free Video Editor

سازنده: .Wondershare Software Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    دمتون گرم

مطالب پیشنهادی