ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رنو برای بررسی سطح تصاعدات کربنی محصولاتش، 15 هزار خودرو را فراخواند

رنو (کمپانی خودروساز فرانسوی) بیش از 15 هزار دستگاه اتومبیل تولیدی اش را فراخوانده تا مطمئن شود که موتورهای آنها همراستا با استانداردهای تعیین شده برای میزان تصاعدات کربنی کار می کنند. این ماشین ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

رنو (کمپانی خودروساز فرانسوی) بیش از 15 هزار دستگاه اتومبیل تولیدی اش را فراخوانده تا مطمئن شود که موتورهای آنها همراستا با استانداردهای تعیین شده برای میزان تصاعدات کربنی کار می کنند.

این ماشین ها طبق اعلام Ségolène Royal وزیر محیط زیست فرانسه هنوز هم فروخته نشده اند و قرار است که بررسی ها قبل از ورود آنها به خیابان صورت بگیرد.

رویال مدعی شده که فراخوانی این ماشین به منظور تست موتور آنها و سیستم های فیلترینگ شان صورت گرفته تا اطمینان حاصل شود که با استانداردهای تعیین شده در رابطه با تصاعدات کربنی در تمامی دماها همخوانی دارند.

اعلام این خبر کمتر از یک هفته بعد از آن صورت می گیرد که بازرسان فرانسوی، برای انجام آزمایشات تصاعدات کربنی به دفتر اصلی رنو و دو کارخانه دیگر در نزدیکی پاریس مراجعه کردند.

چندی پیش مشخص گردید که فولکس واگن برای فریب دادن دستگاه های تست تصاعدات کربنی ایالات متحده آمریکا نرم افزار ویژه ای را روی اتومبیل های تولیدی اش نصب کرده است و به دنبال این اتفاق، مقامات فرانسوی نیز بازرسی هایی را از کارخانه این شرکت در خاک فرانسه انجام دادند و اعلام کردند که بازرسی های خود را در تاسیسات دیگر خودروسازان نیز انجام خواهند داد و بعدها به اختلافاتی میان عملکرد برخی از محصولات رنو در دنیای واقعی و محیط های آزمایشگاهی پی بردند.

رویال در مصاحبه اخیر خود اظهار داشته که آزمایشات جدید روی موتور این ماشین ها قرار است در شرایط واقعی انجام گیرند. او اضافه کرد: حالا می توانیم بگوییم که آن تست ها کامل نبودند. بعد از رسوایی اخیر فولکس واگن، ما تصمیم گرفتیم آزمایشات جدیدی را روی این ماشین ها انجام دهیم اما هدف مان این است که همزمان با حفظ صنعت خودرو، از حقوق مشتریان خود نیز حفاظت نماییم.

رویال خاطر نشان کرد، نمی توان صرفا رنو را در این زمینه مقصر دانست و قطعا خودروسازان دیگری هم از قوانین تخطی کرده اند. وی افزود، نمایندگانی از دیگر کمپانی های خودروساز اخیرا موافقت کرده اند که ملاقات هایی را با کمیسیونی که برای همین منظور توسط دولت فرانسه تشکیل گردیده داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    فکر کنم از ایرانخودرو یاد گرفتن...

مطالب پیشنهادی