ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت از ورژن آموزشی ماینکرفت پرده برداشت

چند ماه پیش، مایکروسافت برای اینکه به معلم ها بیاموزد چگونه با بازی ماینکرفت ارتباط برقرار کنند، سایتی مخصوص راه اندازی کرد. اما حالا رسما خبر رسیده که Minecraft: Education Edition، یا ورژن آموزشی ماینکرفت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

چند ماه پیش، مایکروسافت برای اینکه به معلم ها بیاموزد چگونه با بازی ماینکرفت ارتباط برقرار کنند، سایتی مخصوص راه اندازی کرد. اما حالا رسما خبر رسیده که Minecraft: Education Edition، یا ورژن آموزشی ماینکرفت در راه است تا کودکان و نوجوانان نه تنها از بازی کردن لذت برده، بلکه نکات فراوانی هم بیاموزند.

از مطالب علمی در مورد بدن انسان گرفته، تا تاریخ و معماری، سوژه ی Minecraft: Education Edition هستند. مایکروسافت نمی خواهد کودکان صرفا در غارها مشغول شکار عنکبوت باشند و برای بقای خود تلاش کنند، بلکه می خواهد این بازی را به مدارس هم ببرند و در کنار دوستان خود، از تجربه ای منحصر به فرد لذت ببرند.

در حال حاضر، تغییرات ورژن آموزشی ماینکرفت چندان گسترده نیست و به چند محتوای اضافه محدود می شود. برای مثال، قابلیت های بازی تیمی و ساخت یک بنا در کلاس درس حالا با رابط کاربری جدید ساده تر شده و یا معلم ها می توانند با محدود کردن المان های درون محیط، دانش آموز را به چالش بطلبند تا یک کلاس با استفاده از خلاقیت و آنچه که در اختیار دارند، بنای خود را بسازند.

مایکروسافت تاکید دارد که این بازی را چندان تغییر نخواهد داد، به این علت که قصد ندارد ماینکرفت را به یک بازی آموزشی تبدیل کند. ماینکرفت ذاتا یک بازی است و برای تفریح ساخته شده، اما می توان از آن استفاده های دیگری هم برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    درود به شرکت مایکروسافت.کلا ایده های بیل گیتس کماکان در کالبد این شرکت وجود دارد که به صورت عامیانه این کمپانی ماهیگیری را به همه یاد میده تا این که بهشون ماهی بده.برای مثال انواع دوره های کامپیوتر مایکروسافت مه همه جای کره خاکی این مدارک اعتبار دارن.حتی تو کشور ایران هم بسیاری از دوره های تخصصی نظیر شبکه و ...وجود دارد.مایکروسافت نسبت به بقیه شرکت ها کمتر کپی برداری میکنه و راه خودشو میره

مطالب پیشنهادی