ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل سال 2016 موبایل گلکسی J5 سامسونگ بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشت

موبایلی با شماره مدل SM-J510x اخیرا تست بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته است. با در نظر داشتن اینکه شماره مدل SM-J500 به تلفن هوشمند گلکسی J5 سامسونگ تعلق دارد احتمال می رود که دستگاه تست شده از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

موبایلی با شماره مدل SM-J510x اخیرا تست بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته است. با در نظر داشتن اینکه شماره مدل SM-J500 به تلفن هوشمند گلکسی J5 سامسونگ تعلق دارد احتمال می رود که دستگاه تست شده از طریق این بنچمارک نسخه سال 2016 گلکسی J5 باشد.

از طرفی، اگر خاطرتان باشد، همین دو روز پیش بود که نسخه 2016 موبایل گلکسی J1 سامسونگ رسما معرفی گردید و به همین خاطر بعید نیست که رونمایی از این محصول هم ظرف روزهای آینده اتفاق بیافتد.

براساس اطلاعات به دست آمده از این تست، نسخه جدید جی 5 در برگیرنده نمایشگر بزرگ تر (5.2 اینچی) در قیاس با نسخه پیشینش است اما رزلوشن آن در حد همان 720 در 12080 پیکسل باقی مانده و تغییر دیگری در امکانات آن اتفاق نیافتاده است.

این یعنی، جی 5 جدید از یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 410 با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 بهره خواهد برد. ظاهرا ترکیب دوربین های اصلی و جلویی این موبایل نیز طبق سابق است و این بار نیز به ترتیب باید انتظار یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن را داشته باشیم.

مقدار رم در نظر گرفته شده برای نسخه جدید گلکسی جی 5 البته اندکی بهبود یافته و از 1.5 گیگابایت در نسخه قبلی به 2 گیگابایت در مدل جدیدتر ارتقاء یافته است. نسخه 2016 گلکسی جی 5 همچنین از 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که در مقایسه با 8 گیگابایت در نظر گرفته شده برای نسخه سال قبلش آپگرید خوبی است.

طبق اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک همچنین مشخص است که نسخه 5.1.1 اندروید از قبل روی آن نصب شده. گفتنی است که این موبایل سال قبل با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو گردید و نقش شایان ذکری در تسلط سامسونگ بر بازار موبایل جهانی داشت.

از همین رو، روشن است که کمپانی کره ای مورد بجث تلاش دارد تا با بهبود برخی از قابلیت و امکانات نسخه سال قبل جی 5 جذابیت های آن را در نظر کاربرانش بیشتر کرده و مشتریان بیشتری را برای این موبایل دست و پا کند.

fx

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی