ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حذف سنسور اثر انگشت از گوشی های سونی
تکنولوژی

موبایل های Xperia Z5 و Z5 Compact در آمریکا بدون سنسور اثر انگشت عرضه خواهند شد

این روزها واقعاً دشوار است که از راهبرد بلند مدت عرضه محصولات موبایل سونی سر درآورد. مدیران تا به امروز هرگونه احتمال خروج از بازار تلفن های هوشمند را رد کرده اند، اما در عین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

این روزها واقعاً دشوار است که از راهبرد بلند مدت عرضه محصولات موبایل سونی سر درآورد. مدیران تا به امروز هرگونه احتمال خروج از بازار تلفن های هوشمند را رد کرده اند، اما در عین حال به نظر می رسد از هیچ تلاشی برای سقوط برند خود فروگذار نمی کنند.

در حالی که تعداد زیادی از علاقه مندان محصولات این شرکت در آمریکا برای ورود جدیدترین و بهترین پرچمداران سونی به خاک کشورشان لحظه شماری می کردند، خبری جدید چون آب سردی بر پیکره هیجانشان فرو ریخته شد؛ شرکت سونی رسماً تایید کرد که دو موبایل جدید Xperia Z5 و Z5 Compact در کشور آمریکا بدون سنسور اثر انگشت به فروش خواهند رسید.

حتی اگر فرض کنیم که چنین قابلیتی به کار همگان نیاید، اما باز هم این روزها تقریباً تمام پرچمداران و حتی برخی میان رده ها به صورت پیش فرض به سنسور اثر انگشت مجهز هستند. به علاوه، بازار آمریکا یکی از دو سه بازار اصلی دنیا برای فروش اسمارت فون هاست که همه سازندگان تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه در آن به کار می گیرند. اما به نظر می رسد سونی چندان به این مسئله اهمیت نمی دهد.

در هر حال این طور که از شواهد برمی آید، اوضاع قرار نیست تغییر کند. باید پذیرفت که سونی درست یک قدم به عقب برداشته. آنها حتی به خود زحمت نداده اند تا توجیهی اقتصادی و یا حقوقی برای این تصمیم خود بتراشند.

بهت و حسرت از این تصمیم کمپانی ژاپنی وقتی بیشتر می شود که در بررسی های اولیه این موبایل های جدید آشکار شد که سنسور اثر انگشت به کار رفته در آنها از سرعت و دقت خیلی خوبی برخوردار است.

حال باید دید عکس العمل خریداران در مقابل تصمیم سونی چه خواهد بود. آیا باید منتظر باشیم که در سال پیش رو هم سونی بخشی از سهم خود را به رقبایش واگذار کند؟ یا این که سایر ویژگی های مثبت این پرچمداران، از جمله دوربین بسیار با کیفیت، می تواند ناراحتی ناشی از حذف سنسور اثر انگشت را جبران کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Reza
    Reza | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    دوستان سونی باز اگه سونی مهم نبود که کابوس تمام وقت سامی پلاستیکی ها نمیشد که تا حرف از یه پدیده جدید سونی میشه از ترس تکنولوژی فقط چرت و پرت میگن که از دایره پیشرفت پرت نشن بیرون،سونی دوستا به خودتون افتخار کنید که چه سوزشی برا سامی پلاستیکی دارین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی