ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی امسال چهار نسخه مختلف از پرچمدارش را معرفی می کند

سال گذشته، هوآوی سه نسخه مختلف از تلفن هوشمند P8 خود را عرضه کرد: مدل معمولی با نمایشگر 5.2 اینچی، مدل اقتصادی با نمایشگر 5.0 اینچی به نام P8 Lite و در نهایت نسخه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

سال گذشته، هوآوی سه نسخه مختلف از تلفن هوشمند P8 خود را عرضه کرد: مدل معمولی با نمایشگر 5.2 اینچی، مدل اقتصادی با نمایشگر 5.0 اینچی به نام P8 Lite و در نهایت نسخه ای به نام P8max که صفحه نمایشی با ابعاد 6.8 اینچ را در خود جای داده بود.

براساس اعلام سایت Venture Beat، این کمپانی در نظر دارد امسال نیز دست به اقدامی مشابه بزند و نسخه های جایگزینی را برای هر یک از این مدل ها ارائه کند که به احتمال زیاد نیز نام P9، P9 Lite و P9max را یدک خواهند کشید.

براساس گزارشات البته نسخه چهارمی هم از این مدل در راه است که احتمالا پیشرفته ترین در میان سه مدل دیگر خواهد بود. طبق گزارشی که در سایت ونچر بیت منتشر شده، نسخه چهارم از موبایل P9 باید یک تلفن هوشمند بهره مند از «امکانات پیشرفته» باشد و نمایشگری از نوع QH (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل) را در خود جای داده باشد که قطعا از صفحه نمایش نسخه معمولی بزرگ تر و از نسخه Max کوچک تر خواهد بود.

براساس برآوردهای صورت گرفته، مدل معمولی P9 یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت اما در مورد ابعاد صفحه نمایش P9max هنوز هم حرفی به میان نیامده (هرچند که به احتمال زیاد بزرگ تر از شش اینچ خواهد بود).

گفته می شود که نسخه پیشرفته و مملو از امکانات P9 رم و حافظه داخلی بیشتری دارد و همچنین دوربین اصلی آن از نوع 12 مگاپیکسلی با لنز دوگانه خواهد بود که اگر اینطور باشد، هوآوی دومین تلفن همراه خود را همراه با یک لنز دوگانه بعد از آنر 6 پلاس به بازار عرضه خواهد کرد.

اگر خاطرتان باشد، چندی پیش طرح اولیه ای در فضای مجازی منتشر گردید که گفته می شد به موبایل P9 تعلق دارد (تصویر شاخص). در این تصویر می توان امکانات مهم دستگاه شامل دوربین اصلی و دکمه سخت افزاری هوم را که به اسکنر اثر انگشت مجهز گردیده مشاهده نمود.

آن طرح در صورتی درست خواهد بود که پای مدل چهارمی از این موبایل (آنطور که در سایت ونچر بیت آمده) نیز در میان باشد زیرا همانطور که در تصویر می بینید دستگاه مجهز به یک لنز دوگانه است.

این موبایل همچنین نخستین تلفن هوشمند هوآوی است که به نمایشگر Quad HD مجهز می شود و همزمان تنها دستگاهی است که در سال 2016 قرار است با چنین امکانی از راه برسد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که موبایل P9 هوآوی احتمالا از همان چیپست هشت هسته ای کایرین 950 این شرکت بهره خواهد برد و جدیدترین نسخه اندروید هم برایش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که هوآوی ظاهرا در نظر ندارد که تلفن هوشمند مورد بحث را در جریان کنگره جهانی موبایل امسال معرفی کند و در مقابل تصمیم گرفته که یک رویداد جداگانه را برای معرفی این محصول در ماه مارس برگزار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سروش
    سروش | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    یه سری میگن هوآوی کپی از اپله اما واقعیت تنها فرق هوآوی و سامسونگ اینه که هوآوی کپی می کنه میگه کپی کردم سامسونگ کپی می کنه میگه نه کپی نکردم بعدشم سری اس سامسونگ رو آشغال ترین گوشی های دنیا می دونم که هر سال بد تر از پارسال پر از کپی و تقلب می شوند مثل اس 4 که فقط تو بنچ مارک سیصد مگاهرتز بالا تر پردازش میکرد و داغ و اون باتری یا اس 5 که الآن پر هنگ و لگ و .... شده یا اس سیکس که یه خرابکاری تو مدیریت حافظش شد سریع جمعش کرد و هر سال اپل رو برای یه نوآوری مسخره میکنه سال بعد تو گوشیا خودشه مثل جک هدفون رابط کاربری شناور یا دوربین دوازده مگاپیکسلی که قراره رو اس هفت بیا اینهمه خرابکاری بس نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی