ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران اندروید می توانند مستقیما از صفحه جستجوی گوگل برنامه دلخواهشان را دانلود کنند

به گزارش وب سایت «اندروید پلیس» گوگل در حال آزمودن ویژگی جدیدی برای کاربران اندروید است که به آنها اجازه می دهد اپلیکیشن های موردنظر خود را مستقیما از موتور جستجو دانلود و روی موبایل ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

به گزارش وب سایت «اندروید پلیس» گوگل در حال آزمودن ویژگی جدیدی برای کاربران اندروید است که به آنها اجازه می دهد اپلیکیشن های موردنظر خود را مستقیما از موتور جستجو دانلود و روی موبایل خود نصب نمایند تا دیگر نیازی نباشد به صفحه «پلی استور» بروند.

مشخصه ی یاد شده به این گونه است که همانند پلی استور، یک پنجره کوچک به منظور دریافت اجازه توسط کاربر روی صفحه باز می گردد که یک کلید نصب هم دارد. این ویژگی فقط برای اپلیکیشن های گوگل قابل استفاده خواهد بود و باید بدانید که با مرورگر کروم نیز همخوانی نداشته و با آن نمی توانید از این قابلیت بهره بگیرید.

این نخستین بار است که امکان دانلود اپلیکیشن تلفن هوشمند مستقیما از صفحه جستجو برای کاربران مهیا گشته.

در همین راستا جا دارد اشاره نمائیم که شرکت ساکن مانتین ویو در مورد اینکه آیا این ویژگی در آینده برای دیگر مرورگرهای اسمارت فون همانند کروم و سافاری هم مهیا خواهد گشت یا خیر صحبتی نکرده. اما اگر قرار باشد این ویژگی جدید به یک قابلیت اصلی - حتی به طور اختصاصی برای کاربران اندروید - تبدیل گردد، گوگل باید کاری کند تا موتور جستجویش طیف گسترده تری از اپلیکیشن های موبایلی را تحت پوشش خود داشته باشند.

بعلاوه، گوگل باید خیلی هم خوشحال باشد که کاربران حتی فقط به منظور دانلود اپلیکیشن، زمان بیشتری را در موتور جستجوی آن سپری می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی