ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر و اطلاعات مرتبط با تلفن هوشمند شیائومی Mi 5

بسیاری از طرفداران برند چینی شیائومی در انتظار ورود پرچمدار آتی این شرکت یعنی Mi 5 هستند و این در حالیست که هر چند وقت یکبار شایعات و تصاویر جدیدی در رابطه با آن در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

بسیاری از طرفداران برند چینی شیائومی در انتظار ورود پرچمدار آتی این شرکت یعنی Mi 5 هستند و این در حالیست که هر چند وقت یکبار شایعات و تصاویر جدیدی در رابطه با آن در فضای وب منتشر می گردد.

اما اخبار جدید از عرضه این دستگاه در ماه آینده حکایت دارند و گویا خود شرکت سازنده نیز تائید نموده در اواخر بهمن ماه و پس از سال نوی چینی این اسمارت فون را با چیپست اسنپدراگون 820 راهی بازار خواهد نمود. فارغ از تمامی صحبت های پیشین، امروز دوباره شایعه جدیدی منتشر شده که اعلام داشته این تلفن هوشمند در دو نسخه مجزا رونمائی خواهد گشت.

بر اساس اخبار جدید، Mi 5 استاندارد 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p خواهد داشت. علاوه بر اینها، گویا شیشه نمایشگرش منحنی است و قاب دور دستگاه نیز از جنس فلز انتخاب شده که دو لایه شیشه ای پشت و جلوی موبایل را به هم جفت می کند.

ورژن دوم که قابلیت های بهتری خواهد داشت، با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش QHD همراه است.

نمایشگر این تلفن هوشمند 5.2 اینچی بوده و هر دوی آنها به چیپست اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز خواهند بود.

بر خلاف شایعات قبلی، گفته می شود دوربین اصلی این تلفن های هوشمند 20 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم نیز 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. از دیگر ویژگی های این پرچمدار می توان به ظرفیت باتری 3600 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سریع کوالکام، حسگر تشخیص اثر انگشت Sense ID و نسخه مارشملوی اندروید یاد کرد.

تصاویر منتشر شده جدید با نمونه های پیشین تفاوتی نداشته و هنوز همان دکمه فیزیکی هوم در زیر صفحه نمایش وجود دارد. با این تفاسیر باید اشاره داشت شایعات پیشین هم صحت داشته اند. در ضمن، تا معرفی رسمی این محصول زمان چندانی باقی نمانده و به زودی می توان از امکانات و قابلیت هایش آگاه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    چی شد مراسم امروز ؟؟

مطالب پیشنهادی