ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از طریق فراخوان کابل معیوب برخی مدل های سرفس پرو را تعویض خواهد کرد

مایکروسافت در نظر دارد که کابل های برق مدل های قدیمی تبلت سرفس پرو را به خاطر نگرانی از بابت گرم شدن بیش از اندازه شان تعویض نماید. یکی از سخنگویان این شرکت روز گذشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت در نظر دارد که کابل های برق مدل های قدیمی تبلت سرفس پرو را به خاطر نگرانی از بابت گرم شدن بیش از اندازه شان تعویض نماید.

یکی از سخنگویان این شرکت روز گذشته با ارسال ایمیلی برای سایت ZDNET اظهار داشت: «آسیبی که ممکن است در نتیجه خم کردن بیش از اندازه کابل های برق به وجود بیابد، باعث نگرانی برخی از کاربران سرفس پرو شده و به همین خاطر به زودی جزئیات تعویض رایگان این کابل ها را منتشر خواهیم کرد».

در گزارشی که روز گذشته توسط نشریه Channelnomics Europe منتشر گردید آمده است که مایکروسافت قصد دارد از طریق یک فراخوان کابل های معیوب سرفس پرو 2 و 3 را که قبل از جولای 2015 به فروش رفتند، تعویض نماید. در آن گزارش همچنین ذکر شده بود که مایکروسافت قصد دارد این اطلاعات را روز جمعه (دوم بهمن ماه) منتشر نماید.

گفته شد، فرخوان برای دارندگان کابل هایی صورت می گیرد که به صورت متناوب یا به شکل شدید خم شده اند. براساس گزارش نشریه یاد شده، این فراخوان دستگاه های سرفس پرو 4 را که مایکروسافت در پاییز امسال به بازار عرضه نمود یا حتی مدل های غیر از سرفس را شامل نمی شود.

آنطور که سخنگوی این شرکت مستقر در ردموند گفته است، در ایالات متحده آمریکا کار تعویض کابل های معیوب سرفس پرو، پرو 2 و پرو 3 به صورت رایگان صورت خواهد پذیرفت. البته این فراخوان در سطح جهانی صورت می پذیرد و طبق اعلام مایکروسافت صفحه اینترنتی حاوی جزئیات این خبر به زودی ایجاد می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی