ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران هلندی و شکایت از سامسونگ به علت کوتاهی در آپدیت نرم افزاری موبایل هایش

خبر می رسد که جمعی از کاربران هلندی به شکل عمومی شکایتی را بر علیه شرکت سامسونگ تنظیم کرده اند. این افراد مدعی شده اند که موبایل های شرکت نام برده از پشتیبانی نرم افزاری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

خبر می رسد که جمعی از کاربران هلندی به شکل عمومی شکایتی را بر علیه شرکت سامسونگ تنظیم کرده اند. این افراد مدعی شده اند که موبایل های شرکت نام برده از پشتیبانی نرم افزاری نامطلوبی برخوردار هستند و کره ای ها به طور کلی نه بروز رسانی های اندروید را به موقع ارائه می دهند و نه تاریخ خاصی برای انجام این کار بیان می کنند.

کاربران هلندی خاطر نشان می کنند که این وضعیت قابل تحمل نیست و انتظار دارند موبایل هایی که از سامسونگ خریداری می کنند، در آینده مشمول پشتیبانی نرم افزاری شوند.

تحقیقاتی که سال گذشته در همین راستا انجام شد نشان داد که شرکت مورد اشاره به طور معمول ۸۲ درصد از دستگاه های اندرویدی که توسعه می دهد را بروز رسانی نکرده و تنها ۱۸ درصد از آنها از چرخه آپدیت شدن مطلوبی برخوردار هستند که البته ناگفته پیداست که در مورد پرچمدارهای این برند صحبت می کنیم.

قوانین و سیاست بروز رسانی (Update Policy) سامسونگ بیش از اندازه نا منظم است و این موضوع پیشتر نیز مورد بحث بوده. مشکل از جایی شروع می شود که برند کره ای اهمیتی به تلفن های همراه اندرویدی که در رنج میان رده و اقتصادی دسته بندی می شوند نمی دهد و برای آنها آپدیت های ضروری را ارسال نمی کند.

این در حالیست که خود گوگل نیز به هیچ عنوان از این مسئله خوشنود نیست و حتی سال گذشته به سامسونگ متذکر شده بود که نباید رابط کاربری اندروید را تا این حد تغییر دهد. مشخصا یکی از دلایل اصلی بروز رسانی نشدن محصولات این سازنده، رابط کاربری سنگین تاچ ویز است که بهینه کردنش برای هر تلفن هوشمند، وقت زیادی از کره ای ها خواهد گرفت.

وب سایت «سم موبایل» در همین رابطه با سامسونگ تماس گرفته و این شرکت نیز چنین نظری را برای وب سایت یاد شده ارسال کرده:

ما به عنوان سامسونگ، کاملا متوجه هستیم که موفقیت مان به رضایت مشتریان مان بستگی مستقیم دارد؛ مشتریانی که به ما اعتماد کرده و از محصولات و سرویس های ما بهره می جویند.

به همین دلیل در ماه های اخیر تلاش بیشتری را انجام داده ایم تا بروز رسانی های مشمول بسته های امنیتی را برای محصولات اندرویدی خود منتشر کنیم.

حفاظت از داده های کاربران در اولویت ما قرار دارد و اکنون تمام تلاش شبانه روزی خود را خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم محصولاتی که به فروش می رسانیم، اطلاعات کاربران مان را به شکلی امن در خود نگه داری می کنند.

آنچه سامسونگ می گوید مربوط می شود به بسته های امنیتی ماهانه ای که گوگل برای اندروید ارائه می دهد و می خواهد آنها را به دست کاربران موبایل های خود برساند اما در این میان همچنان پاسخی به این پرسش که "چه زمانی کاربران می توانند از قابلیت های تازه در نسخه های جدید اندروید بهره بگیرند؟" داده نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    احترام‌به مشتری فقط سونی حتی به ضدالترا هم اندروید شش رو داده و به گوشی های پایینردش هم آپدیت قبلی میده

  • آرش
    آرش | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    دوستانی که نوت3 n900 دارن. توجه کنید سامسونگ
    بلاخره بعد از ماه ها تاخیر اندروید 5 رو عرضه کرد برای ایران.الان میتونید از ota اپ دیت کنید.

  • امیر
    امیر | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ یه گوشی رو که میده بیرون سال بعد انگار نه انگار که همون گوشی ماله خودشه کلا یادش میره

  • ali
    ali | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    یعنی دیجی جون با این پستت کاری کردی که میانرده های اندرویدی تو افق محو بشن.

  • saeid
    saeid | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    خوشحالم که هیچوقت سامسونگ تو پاچم نرفته

    • امیر
      امیر | ۳۰ دی ۱۳۹۴

      حالا چی خریدی که هیچی تو پاچت نرفته؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی