ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه وای فای عمومی نیویورک از امروز فعال است

شبکه وای فای عمومی نیویورک از امروز فعال گردید. این شبکه از طریق چهار هاب مختلف در دسترس اهالی نیویورک قرار گرفته که در خیابان سوم بین خیابان های پانزدهم و نوزدهم قرار گرفته اند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۰

شبکه وای فای عمومی نیویورک از امروز فعال گردید. این شبکه از طریق چهار هاب مختلف در دسترس اهالی نیویورک قرار گرفته که در خیابان سوم بین خیابان های پانزدهم و نوزدهم قرار گرفته اند.

نخستین هاب شبکه LinkNYC در ماه دسامبر نصب گردید، اما امروز اولین روزی است که نیویورکی ها می توانند از این شبکه برای اتصال به اینترنت استفاده نمایند.

البته این شبکه فعلا در مرحله بتاست و پیش بینی شده که با توسعه اش، تغییراتی در آن ایجاد گردد، اما نسخه فعلی به مراتب سریع تر از بسیاری ارتباطات تجاری موجود برای شهروندان نیویورک است.

براساس تستی که توسط تیم ورج روی سرعت این شبکه انجام گرفت مشخص گردید که فرایندهای آپلود و دانلود در آن با سرعت هایی به مراتب بیشتر از 300 مگابیت بر ثانیه انجام می گیرد.

کاربران برای اتصال به این شبکه به سمت یک صفحه لاگین هدایت می شوند و در آنجا از آنها خواسته می شود که آدرس ایمیل خود را وارد نمایند. مقامات رسمی شبکه LinkNYC اظهار داشته اند که این آدرس های ایمیل با هدف گردآوری اطلاعات دریافت می گردند و نه قرار است که فروخته شوند و نه اینکه با سازمان یا شرکتی به اشتراک گذاشته شوند.

لازم است اضافه نماییم که با یک بار لاگین به این شبکه، کاربر در سرتاسر محدوده پوشش به شبکه متصل خواهد بود و فرقی ندارد که فاصله اش تا نزدیک ترین هاب چقدر است.

قرار است که تا اواسط جولای، این شهر به 500 هاب مجهز گردد و بعد از اتمام پروژه شمار آنها به 7500 دستگاه خواهد رسید. گفتنی است که هر هاب دربرگیرنده پورت های شارژ، امکان وبگردی از طریق نمایشگرهای تاچ و دو نمایشگر تبلیغاتی 55 اینچی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Ak
    Ak | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    ما اینجا zerternet هم نداریم چه برسه به اونترنت.

    بعضی واقعا الکی خوشبین اند.یه همچین اینترنتی به 10 نسل بعد من هم تو این مملکت نمیرسه.

  • لیلا
    لیلا | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    دوستان اینجا رو با نیویورک مقایسه میکنن و ناراحتن؟!! خب واضحه که همچین فناوری اول باید تو نیویورک ظهور کنه. امیدوارم بزودی توی ایرانم شاهدش باشیم

    • Witcherfalse
      Witcherfalse | ۳۰ دی ۱۳۹۴

      با این وضع ده سال آینده اون نیم بهای شبانه رو هم برمیدارن یه چند درصد نتت رو هم میدن صندوق صدقات امام احتمالا

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    وای بر حال و روز ما

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی