ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراح Apple TV خبر می دهد که در حال ترک شرکت اپل است

طراحی که در توسعه جدیدترین تی وی باکس اپل نقش بسیار مهمی ایفا کرده در حال ترک کردن کمپانی ساکن کوپرتینوست. Ben Keighran که چهار سال پیش به مجموعه اپل ملحق گشته بود امروز اظهار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

طراحی که در توسعه جدیدترین تی وی باکس اپل نقش بسیار مهمی ایفا کرده در حال ترک کردن کمپانی ساکن کوپرتینوست.

Ben Keighran که چهار سال پیش به مجموعه اپل ملحق گشته بود امروز اظهار داشته به زودی آنجا را ترک خواهد گفت تا کسب و کار جدیدی را راه اندازی نماید. او بیان داشته: «من دوست ندارم فقط محصولی با ویژگی های خوب برای رقابت تولید کنم، بلکه می خواهم کمپانی خودم را داشته باشم.»

همچنین در ادامه صحبت های خود گفته که سه سال گذشته را به طراحی نرم افزار جدید Apple TV سپری کرده - بسته ای با قیمت 149 دلاری که به کاربران اجازه می دهد در تلویزیون خود ویدئوهای وب را تماشا نمایند.

او اعتقاد دارد برنامه های شرکت مورد بحث برای تولید و توسعه سرویس های مربوط به تلویزیون چندان شفاف نیست و در سال های گذشته دایم تفکرات و اهداف خود در این زمینه را تغییر داده است. به باور Keighran، اپل هنوز نمی داند از این پروژه چه می خواهد و عاقبت آن در نهایت به کجا خواهد رسید. به طور مثال، آنها در نظر داشتند سرویس اشتراک ویدئو راه اندازی کنند تا برخی از برنامه های تلویزیون را به طور زنده استریم کند اما هنوز هیچ فعالیتی در این رابطه صورت نگرفته و این طرح مسکوت باقی مانده.

البته با تمامی این تفاسیر، این طراح از شرکت ساکن کوپرتینو راضی است و در مورد ترک نمودن این شرکت گفته: «این کار برای من واقعا سخت است مخصوصا که عاشق کارمندان، فرهنگ و محصولات اپل هستم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی