ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس توسعه دهندگان اپل احتمالا در تاریخ ۲۴ خرداد آغاز می شود

به نظر می رسد کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل ملقب به WWDC قرار است در تاریخ ۲۴ الی ۲۸ خرداد برگزار شود. البته نطق اصلی مربوط می شود به همان تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۹۵ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

به نظر می رسد کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل ملقب به WWDC قرار است در تاریخ ۲۴ الی ۲۸ خرداد برگزار شود. البته نطق اصلی مربوط می شود به همان تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۹۵ و در روزهای بعدی شاهد آن خواهیم بود که برای توسعه دهندگان شرکت کننده در این رویداد، کلاس های آموزشی جهت استفاده از قابلیت های جدید برگزار گردد.

البته، این تاریخ قطعی نیست و فعلا وب سایت «MacRumors» ادعا می کند که توانسته به این اطلاعات دست پیدا کند.

منبع یاد شده خبر می دهد که WWDC 2016 در ساختمان «Moscone Centre» در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد؛ این در واقع همان ساختمانی است که اپل بیشتر رویدادهای بزرگ خود را در آن برگزار می کند و حالا چند سالی می شود که WWDC را به آنجا برده بود.

همانگونه که گفتیم، در روز ابتدایی تیم کوک به همراه سایر مدیران ارشد کمپانی مذکور در Moscone Centre حاضر خواهند شد و برنامه های نرم افزاری خود برای سال ۲۰۱۶ را با توسعه دهندگان در میان خواهند گذاشت.

نطق اصلی همواره مشمول معرفی نسخه های جدید از OS X و iOS می شود، هر چند باید انتظار داشت که نسخه تازه watchOS را نیز برای اپل واچ به روز شده ببینیم. در این رویداد آقای کوک، مدیر عامل اپل همچنین در خصوص درآمدهای اپ استور و مبلغ پرداختی به توسعه دهندگان خواهد گفت.

از سال ۲۰۰۸ تا کنون WWDC در شهر سان فرانسیسکو و در همان ساختمان یاد شده برگزار می شود چرا که این ساختمان گنجایش بیش از ۵ هزار شرکت کننده را دارد و بلیت های حضور در آن نیز معمولا در عرض چند دقیقه به فروش می رسند. هر چند امروز خبر رسید که مایکروسافت هم توانسته در عرض یک دقیقه بلیت های کنفرانس توسعه دهندگان خود یا همان «بیلد» را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی