ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ در میان بنچمارک های AnTuTu رویت شد

چند روز پیش شاهد حضور گلکسی اس ۷ اج در بنچمارک AnTuTu بودیم و حالا نوبت به نمونه استاندارد این پرچمدار کره ای رسیده تا با چیپست اگزینوس اش خودنمایی کند. نمونه اج در روزهای گذشته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

چند روز پیش شاهد حضور گلکسی اس ۷ اج در بنچمارک AnTuTu بودیم و حالا نوبت به نمونه استاندارد این پرچمدار کره ای رسیده تا با چیپست اگزینوس اش خودنمایی کند.

نمونه اج در روزهای گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ پدیدار شده بود و حالا می توان دید که نمونه استاندارد از چیپست مجتمع اگزینوس ۸۸۹۰ خود سامسونگ بهره می گیرد.

مشخصاتی که در بنچمارک AnTuTu آمده اند را پیش از این نیز شنیده ایم و بعید به نظر می رسد که سامسونگ محصولش را با مشخصات متفاوتی رونمایی کند.

گلکسی اس ۷ سامسونگ در حالی در AnTuTu رویت شده که به یک نمایشگر ۵.۱ اینچ Quad HD، چهار گیگابایت رم و البته یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده و این در حالیست که کیفیت دوربین سلفی این پرچمدار به ۵ مگاپیکسل می رسد.

antutu-sgs7-540x240

در این میان شماره مدل دستگاه نیز «SM-G930F» ذکر شده که با پرچمدار کنونی شرکت یاد شده هماهنگی لازم را دارد.

وب سایت «سم موبایل» اشاره می کند که امتیاز بنچمارک مشخص نشده اما در هر حال تصور می کند که اگزینوس ۸۸۹۰ از اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت پردازشی بالاتری دارد.

به هر حال تا رونمایی رسمی از این محصول در ابتدای اسفند ماه راه زیادی باقی نمانده و باید تا حدود یک ماه دیگر انتظار پرچمداران بعدی سامسونگ را به شکل رسمی کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ممد
    ممد | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    بازار تا یک ماه دیگه کلا میره تو هوا??
    سامسونگ از بمب هسته ایم بیشتر تلافات میده

  • علی
    علی | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    واقعا اگزینوس 8890 قویتر از اسنپدراگون 820 هست؟؟؟؟؟؟؟

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۳۰ دی ۱۳۹۴

      اگرچه بااین حالی که به زمان ارائه رسمیS7و دیگر رقباش چیزی نمانده ونمیشه قاطع نظر داد اما آره طبق اطلاعات رسمی مانند گیگبنچ و... اکسینوس8890/M1 نتنها قدرتمندتر از اسنپدراگون820 هس بلکه از دیگر رقباش هم قدرتمندتر هس

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان تکنولوژی, اگه از امتیاز کسب شده توسط نسخه اکسینوس8890/M1گلکسیS7 اطلاعات ارائه میشد بهتر بود , من به این علت که فقط طرفدار بهترین و قدرتمندترین هستم و طرفدار موردی خاص نیستم به هیچ عنوان و بر طبق اطلاعات آشکار و رسمی و حتی غیر رسمی منتشر شده که نشان دهنده قدرت بیشتر اکسینوس8890/M1 سامسونگ نصبت به اسنپدراگون820کوآلکوم هس اگه پول باشه و اگه قرار باشه S7خریداری کنم اون نسخه اکسینوس8890 رو خریداری میکنم حتی اگه تنها فقط نسخه معمولی/استانداردS7از اکسینوس8890 بهره برده باشه با این حالی که من طبق سلیقه شخصی ام نسخه Edge رو خیلی خیلی بیشتر دوس دارم , به طور کلی من S7 و هر موردی دیگر رو از نوع بزرگش(( پلاس, فبلت)) دوس دارم, امکان این وجود نداره اما اگه اگه فرض کنیم ورق برمیگشت و نسخه اسنپدراگون820 قدرتمندتر میشد من مطمئنن به طرف اسنپدراگون820 میرفتم, شاید بازگو کردن این واقعیت تکراری باشه اما گفتنش فایده داره و به این مطلب مرتبط میشه: نوت4سامسونگ رو یادتون هس مطمئنن , دو نسخه داشت که هر دو عالی بودن و کاری به همه مزایای فراوانشون ندارم و حتی معایبشون (1)نسخه بهرمند از چیپست پردازنده 4هسته ای اسنپدراگون805 کوآلکوم با معماری krait شرکتQualcomm و پردازشگر گرافیکی آدرنو420 و رم3 گیگابایت (2) نسخه بهرمند از چیپست پردازنده8هسته ای اکسینوس5433 سامسونگ با معماری فوق بهینه Big Littleشرکت ARM و پردازشگر گرافیکی مالیT760 و رم3 گیگابایت
    ? نسخه بهرمند از اسنپدراگون805 کمی در کسب امتیاز گرافیک در بنچمارک بهتر بود
    ⚡ نسخه بهرمند از اکسینوس5433 به طور کلی و در اجرای اپلیکیشن ها سرعت بیشتری داشت و در مصرف بهینه باطری هم کمی بهتر بود

    با این حالی که به معرفی رسمی خیلی نزدیک هستیم و آینده رو نمیشه پرش بینی کرد و هر اتفاقی امکان داره رخ بدهد اما مطمئنن وضع در زمان معرفی و عرضه رسمی S7متفاوت خواهد بود , قدرتمندترین مدل پردازشگر گرافیکی مخصوص حرفه ای ترین و سنگین ترین پردازشهای گرافیکی مالی T880 که چهارده و حتی شاید 16 هسته ای باشد در اکسینوس8890 با مالیT760در اکسینوس5433 متفاوت خواهد بود و کم نخواهد آورد به هیچ عنوان همینطور که آدرنو530 در اسنپدراگون820 با آدرنو420 در اسنپدراگون805 تفاوت خواهد داشت و عالی خواهد بود, باید منتظر بود و دید در عمل بعد معرفی رسمی چه خواهد شد و بعد تصمیم گرفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی