ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انجمن نویسندگان انگلستان، برنده جایزه «بهترین داستان در بازی های ویدیویی» را مشخص نمود

اگرچه سال 2015 میلادی با تمام خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید اما هنوز مراسم های اهدای جوایز مختلف در حال برگزاری اند و این روند فعلا قرار نیست متوقف شود. سال 2015، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اگرچه سال 2015 میلادی با تمام خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید اما هنوز مراسم های اهدای جوایز مختلف در حال برگزاری اند و این روند فعلا قرار نیست متوقف شود. سال 2015، سالی بی نظیر برای بازی های ویدیویی به شمار می رفت و برخی از مهم ترین عناوین این سال، در مراسم هاییکه شاید چندان ارتباطی به این صنعت نداشته باشند، نامزد شدند.

بعد از نامزدی بازی هایی چون The Witcher 3: Wild Hunt در مراسم انجمن نویسندگان آمریکا، حالا نوبت به انجمن نویسندگان کشور انگلستان رسیده که به انتخاب بهترین عناوین خود بپردازد. این انجمن، اخیرا اعلام کرده که بازی Everybody's Gone to the Rapture جایزه «بهترین داستان سرایی در بازی های ویدیویی» را دریافت نموده است.

مراسم مورد بحث، به صورت سالانه جوایزی به عناوین حوزه های مختلف سرگرمی، مانند فیلم، سریال، بازی ویدیویی و کتاب اعطا می کند و امسال، با وجود نامزدهایی چون Her Story و Sunless Sea، جایزه بخش بازی های ویدیویی، به Everybody's Gone to the Rapture و استودیوی The Chinese Room رسید.

استودیوی The Chinese Room در سال اخیر، مورد تحسین فراوان قرار گرفت؛ این استودیو، پیش از این نیز ساخت عناوین نسبتا تحسین شده Dead Esther و Amnesia: A Machine for Pigs را نیز در کارنامه خود داشت. بازی اخیر استودیوی مذکور، یعنی Everybody's Gone to the Rapture در حال حاضر روی پلتفرم پلی استیشن 4 در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی