ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی احتمالا در مراسمی جداگانه از پرچمدار بعدی خود رونمایی می کند

سال گذشته، همین حوالی بود که شرایط نابسامانی برای اچ تی سی رقم می خورد. یک سری اطلاعات نامعتبر و غیر واقعی، سطح انتظارات را از One M9 بالا برد و وقتی که دستگاه در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

سال گذشته، همین حوالی بود که شرایط نابسامانی برای اچ تی سی رقم می خورد. یک سری اطلاعات نامعتبر و غیر واقعی، سطح انتظارات را از One M9 بالا برد و وقتی که دستگاه در نهایت در MWC 2015 معرفی شد، تفاوت چندانی با M8 نداشت و مردم را بسیار ناامید ساخت. پس از آن، مشکلات داغ کردن پردازنده اسنپدراگون 810 پدید آود و همه این موارد سبب شد که M9 با دردسر فراوانی به بازار برسد.

با این حال، به نظر می رسد که اچ تی سی درس های بسیاری از گذشته آموخته و می خواهد پرچمدار بعدی اش که اسم رمز Perfume را دارد را یک ماه بعد از MWC 2016 معرفی کند. جالب است که این بار، اطلاعات منتشر شده از Perfume بسیار اندک هستند و در مقابل دانسته های مان از Galaxy S7 و LG G5 بسیار است.

پیش از این، گزارش شده بود که M10/Perfume قرار است در بارسلونا رونمایی شود اما مشکلی که در طراحی موبایل پیش آمده سبب گشت تا معرفی آن تا ماه مارس و عرضه اش تا آوریل به تعویق افتد.

بر همین اساس و البته گزارش منبعی تایوانی، گویا M10 قرار است تغییرات بسیاری در ظاهرش داشته باشد. اینچنین گفته شده که نمونه های بسیاری طراحی شده و بالاخره از میان آن ها یکی برگزیده شده، بنابراین احتمالا شاهد نوآوری های بیشتری هستیم.

اکانت توییتر @Llabtoofer که شهرت خاصی در زمینه لو دادن اطلاعات کمپانی اچ تی سی دارد نیز این اطلاعات را تایید کرده و می گوید Perfume اندروید 6.0.1 و Sense 8.0_GP را خواهد داشت. همچنین وی در توییتی دیگر گفته که دو ورژن با چیپست های کوالکام (آمریکا و اروپا) و مدیاتک (برای چین و جنوب شرق آسیا) قرار است عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    آره واقعا اچ تی سی شرکت خوبیه هم سخت افزار هم نرم افزارهای اختصاصیش فقط نمیدونم چرا بعضی موقعها سوتی میده انشاالله که دیگه درست بشه یادش بخیر اون زمون که اچ تی سی اسمارت میزد خیلی از این شرکتها گوشی معمولی میزدن

    • ehsan
      ehsan | ۲ بهمن ۱۳۹۴

      لایک داری...

  • ehsan
    ehsan | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    به نظر من امسال اچ تی سی عالی ظاهر میشه. واقعا شرکت خیلی خوبیه گوشیاش عالیه..اچ تی سی وایو هم یکی از بهترین ها در زمینه واقعیت مجازیه. خدا کنه به روز های اوجش برگرده

  • محمد
    محمد | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    منتظرش بودم... HTC برند خاصیه ... امیدوارم سال 2016 سال خوبی براش باشه ... نکسوس ها هم هست دیگه عالی تر میشه

مطالب پیشنهادی