ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات جدیدی از The Witness منتشر شد

جاناتان بلو، بازی ساز خوش سابقه ای که سال ها پیش با عرضه بازی Braid برای خود شهرتی دست و پا کرد، حالا تا عرضه بازی جدیدش تنها چند روز فاصله دارد و بعید نیست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

جاناتان بلو، بازی ساز خوش سابقه ای که سال ها پیش با عرضه بازی Braid برای خود شهرتی دست و پا کرد، حالا تا عرضه بازی جدیدش تنها چند روز فاصله دارد و بعید نیست که The Witness، همانند Braid بتواند موفقیتی جهانی کسب کند.

این بازی، در تاریخ 26 ژانویه، برابر با 6 بهمن به بازار عرضه خواهد شد و به عنوان یک بازی مستقل که از سوی شرکت های بزرگی نظیر سونی، پشتیبانی تبلیغاتی شد، 40 دلار (30 پوند یا 47 یورو) قیمت گذاری شده است.

این عنوان همین حالا از طریق استیم برای پلتفرم پی سی قابل خریداری است و کاربران پلی استیشن 4 نیز می توانند با مراجعه به شبکه پلی استیشن نتوورک، نسبت به خرید بازی اقدام کنند. این بازی روی عر دو پلتفرم با رزولوشن 1080p و با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد و حل کردن 600 پازل آن، تقریبا 70 ساعت زمان لازم دارد.

The Witness یک بازی معمایی است که در جزیره ای زیبا روایت می شود. اخیرا لیست صداپیشگان این بازی اعلام شد که در میان آن ها، نام افرادی با سابقه از جمله اشلی جانسون، صداگذار الی در The Last of Us دیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی