ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک هاب Sports Stadium را برای چت زنده تماشاگران مسابقات ورزشی به راه انداخت

شاید شما ترجیح دهید که مسابقات ورزشی را به طور زنده در یک کافه و یا در خانه و به همراه دوستانتان تماشا کنید، اما همیشه شانس حضور در چنین موقعیت هایی برایتان وجود ندارد. با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

شاید شما ترجیح دهید که مسابقات ورزشی را به طور زنده در یک کافه و یا در خانه و به همراه دوستانتان تماشا کنید، اما همیشه شانس حضور در چنین موقعیت هایی برایتان وجود ندارد.

با این وجود فیسبوک با راه اندازی یک هاب ویژه در اپلیکیشن اش این شانس را به شما داده که با دوستانتان وارد آن شده و به طور زنده در مورد اتفاقات بازی با هم چت و گفتگو کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

هاب مورد بحث که Sports Stadium نامگذاری شده، به کاربران فیسبوک این امکان را می دهد که با دوستان خود به طور زنده در مورد اتفاقات یک مسابقه ورزشی با هم گفتگو کنند.

این روش در عمل تقریبا با سایر روش های گفتگوی ریل تایم مشابهت دارد، با این تفاوت که در آن می توانید نتایج زنده، آمار و ارقام بازی و همچنین نظرات کارشناسان ورزشی و تیم های مختلف در مورد مسابقه در حال برگزاری را نیز جویا شوید.

به غیر از امکان گفتگوی زنده، با حضور در این هاب می توانید در جریان اتفاقات بازی هم قرار بگیرید؛ درست مثل اینکه همان لحظه در استادیوم حضور داشته باشید. لازم به ذکر است که Sports Stadium یک اپلیکیشن مستقل نیست، بلکه قابلیتی است که به اپلیکیشن فیسبوک اضافه شده و می توان هنگام برگزاری مسابقات ورزشی با یک جستجوی ساده به آن دسترسی داشت.

در حال حاضر سرویس مورد بحث برای مسابقات فوتبال آمریکایی راه اندازی شده، اما هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن رشته های ورزشی دیگر همچون فوتبال نیز به آن باشیم. ضمنا این قابلیت فعلا در اختیار کاربران iOS قرار داده شده، اما انتظار می رود که پلتفرم های دیگر نیز در آینده به آن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • guest
    guest | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    ایده خیلی خوبیه....

مطالب پیشنهادی