ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول NX نینتندو احتمالا قابلیت پخش تصاویر 4K را خواهد داشت

بدون شک هرچه بیشتر در زمان پیش می رویم، شایعات بیشتری نیز درباره کنسول جدید نینتندو، موسوم به NX، به گوش می رسد. شرکت Gfk، که ارتباط نزدیکی با نینتندو دارد و آمار و ارقام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

بدون شک هرچه بیشتر در زمان پیش می رویم، شایعات بیشتری نیز درباره کنسول جدید نینتندو، موسوم به NX، به گوش می رسد. شرکت Gfk، که ارتباط نزدیکی با نینتندو دارد و آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در انگلستان را منتشر می سازد، به تازگی تصویر جدیدی در اکانت توییتر خود منتشر کرده که ظاهرا اطلاعات جدیدی درباره NX با خود به همراه دارد.

اگرچه تصویر انتشار یافته و نیز منبع خبر، تا حدودی موثق به نظر می رسد، اما می توان این گونه از موضوع برداشت کرد که نینتندو می خواهد پیش از معرفی عمومی NX، توجه مخاطبان را به دستگاه جدید خود جلب کند و تعجب آن ها را برانگیزد.

Gfk با انتشار تصویر فوق اعلام کرده که دستگاه NX، از اچیومنت و نیز استریم ویدیو با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. این گروه هم چنین گفته که عناوین کنسول NX با رزولوشن 900p اجرا خواهند شد. مسئله ای که تا حدودی عجیب به نظر می رسد این است که عناوین Wii U با رزولوشن 1080p اجرا می شوند و البته رزولوشن، دقیقا ارتباط چندانی به سخت افزار نداشته و بیش تر به سازندگان بازی مربوط می شود. از سوی دیگر، ظاهرا یک سنسور بار نیز در جعبه نهایی کنسول قرار خواهد داشت که که قابلیت کنترل حرکتی را با خود به ارمغان می آورد.

jpg

پیش از این خبر، شایعات تایید نشده حاکی از آن بودند که NX نینتندو، به صورت هیبرید کنسول خانگی و کنسول قابل حمل خواهد بود. Gfk نیز اعلام کرده که گیم پلی، روی دو سخت افزار کنسول و کنترلر جریان خواهد داشت. چندی پیش نیز پتنتی از سوی نینتندو ثبت شد که کنترلری بهره مند به نمایشگر را به تصویر می کشید.

کمپانی ژاپنی نینتندو هنوز هیچ واکنشی نسبت به هیچ از یک از شایعات NX نشان داده و صرفا این مسئله را تایید کرده در سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از پلتفرم جدید خواهیم بود. تحلیلگران معتقدند که NX خیلی زودتر از آنچه تصور می شود و تا ماه جولای (تیر یا مرداد) به بازار عرضه خواهد شد. در هر صورت باید به یاد داشت که این اخبار صرفا شایعه بوده و هنوز به صورت رسمی تایید نشده یا تکذیب نشده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی