ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رکورد فروش آیفون در هند را شکست

براساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی Counterpoint Research، فروش آیفون در هند به شدت افزایش یافته است. گفته می شود که در سه ماهه انتهایی سال گذشته، اپل 800 هزار واحد آیفون به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

براساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی Counterpoint Research، فروش آیفون در هند به شدت افزایش یافته است. گفته می شود که در سه ماهه انتهایی سال گذشته، اپل 800 هزار واحد آیفون به هند ارسال کرده که به نسبت 500 هزار واحد سال گذشته، رشدی قابل توجه داشته است.

اپل با ارائه تخفیف های اساسی قصد دارد تا فروش بالای تلفن های همراهش را در این کشور تضمین کند، این در حالی است که آیفون ها قیمت بالاتری نسبت به دیگر تلفن های همراه دارند. حتی با وجود تخفیف ها، 800 هزار واحد صرفا مربوط به آیفون های جدید نیست، بلکه مدل های قدیمی هم بخشی از آن را تشکیل داده است.

در این گزارش گفته شده که تقریبا 30 درصد کل فروش مربوط به iPhone 5s بوده است و 50 درصد دیگر را آیفون 6s و 6s Plus تشکیل داده اند. در سال 2014، آیفون های جدید اپل، تقریبا 70 درصد کل فروش را شامل می شدند.

در حالی که حالا اپل آیفون های بیشتری می فروشد اما نیمی از این فروش، مخصوص به نسل های پیشین است. چنین آماری، هر چقدر امیدوار کننده باشد، در سوی دیگر، نگران کننده نیز هست. کمپانی ساکن کوپرتینو امید دارد تا پس از کسب مجوزهای لازم، اپل استورهای خود را در این کشور برقرار کرده و رکورد فروش سال 2015 را هم بشکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • vahid
    vahid | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    این یه مرض غیر قابل درمان هست آخه عزیزم آخه دانشمند چرا قبول نمیکنی اپل غول تکنولوژژی و نو آوری هست و کیفیت محصولاتش بسیار بالاست همیشه هم فروش فوق العاده ای داره و این موفقیت رو همینجوری الکی به دست نیورده من تعجب میکنم هنوز کسانی هستن که میان میگن مگه اپل چی داره که اینقد طرفدار داره تو جوابشون هم باید گفت اپل چیزی داره که تو مخیله شما که از تکنولوژی سر در نمیارید نمیگنجه تمام

    • Matin
      Matin | ۲ بهمن ۱۳۹۴

      دوست عزیز من نگفتم که اپل بهترین نیست. ولی اینطورم که شما پیاز داغشو زیاد میکنی نیست. البته من به شما حق برو جلو آیینه عکستو بگیر?

    • مهدی
      مهدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

      سلام اپل که به این خاطر که تو ایرانی هستی تورا من را دیگران را ادم حساب نمیکند میگوید هر مو قع کفتین ما غلط کردیم که زبان ما فارسی است شاید انهم سه بار به گواید مانوکر شما هستم شاید انهم شاید زابان شمارا زبان ادم به دانیم من به عنوان یگ ایرانی می گو یم برو گم شو من زیر بار زلت نمی روم وتورا کشوردرا زباندرا گوشی یدرا نمی خاهم من ان جا بودم نمی دانی با ما چه رفتار زشتی دارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی