ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Pegasus X005 از ایسوس رسماً‌ معرفی شد

اگر به خاطر داشته باشید تقریباً ماه پیش بود که خبر دادیم ایسوس یک اسمارت فون میان رده با نام Pegasus X005 را راهی آژانس رگولاتوری TENAA ساخته تا مجوزهای لازم برای عرضه ی آن به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید تقریباً ماه پیش بود که خبر دادیم ایسوس یک اسمارت فون میان رده با نام Pegasus X005 را راهی آژانس رگولاتوری TENAA ساخته تا مجوزهای لازم برای عرضه ی آن به بازار چین را دریافت نماید. امروز این کمپانی تایوانی به صورت رسمی از اسمارت فون مورد بحث در سرزمین اژدهای سرخ رونمایی به عمل آورده و البته نام تجاری Pegasus 5000 را برای آن برگزیده است.

موبایل جدید ایسوس از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی MT6753 مدیاتک می گیرد.

ناگفته نماند که این دستگاه قرار است در دو نسخه ی متفاوت راهی بازار شود، یک نسخه ی ارزان تر و ۱۹۷ دلاری که ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت و یک نمونه ی ۲۷۳ دلاری که به سه گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ضمناً پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰، وای فای 802.11 b/g/n و فناوری ارتباطی LTE نیز از دیگر مشخصه های این اسمارت فون هستند.

Pegasus 5000 در بخش پشتی خود دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی را به همراه یک فلش LED جای داده و در بخش جلویی نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی میزبانی می کند. در درون دستگاه باتری ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه گشته و این اسمارت فون به صورت پیش فرض اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی را اجرا خواهد نمود.

ایسوس موبایل تازه اش را در دو رنگ سفید و طلایی فعلاً فقط به دست علاقه مندان چینی خواهد رساند و برای اینکه مشخص شود آیا شاهد حضور آن در سایر بازارهای جهانی خواهیم بود یا خیر می بایست قدری دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • morteza
    morteza | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    با این قیمت که زنفون دو خیلی بهتره

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    اگر رنگ بندیشو بیشتر میکرد بهتر بود آخه فقط سفید و طلایی چرا، طراحیش سادست کلا خیلی وقته دیگه گوشی خوب ندیدم قیمتش هم ب توجه به امکاناتش خوبه

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    شبیه ردمی 3 شیائومی مخصوصا بک کاور بافت دار ..........

مطالب پیشنهادی