ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حمایت غول های تکنولوژی از سامسونگ برای تغییر قوانین ثبت پتنت
تکنولوژی

حمایت کمپانی های بزرگ از سامسونگ برای تغییر در قوانین مربوط به ثبت پتنت ها

سامسونگ قصد دارد دادگاه عالی آمریکا را مجاب کند به دادخواست آنها در خصوص قانون ثبت پتنت‌ ها رسیدگی نماید. سامسونگ در این دادخواست اعلام کرده که می بایست کل نظام ثبت پتنت ها دست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

سامسونگ قصد دارد دادگاه عالی آمریکا را مجاب کند به دادخواست آنها در خصوص قانون ثبت پتنت‌ ها رسیدگی نماید. سامسونگ در این دادخواست اعلام کرده که می بایست کل نظام ثبت پتنت ها دست خوش تغییر شود.

از نظر کره ای ها این قانون زمانی وضع شده که کسب و کارهای تکنولوژیک از جمله تولید اسمارت فون ها اصلاً قابل درک نبوده اند.

برای ایجاد چنین تغییر بنیادینی در سیستم ثبت پتنت ها می بایست که سایر غول های این صنعت نیز با سامسونگ همراه شوند. در همین راستا به تازگی شرکت هایی چون فیس بوک، گوگل، دل و اچ پی هم با ارائه یادداشت هایی رسمی به دادگاه، به جمع حامیان این دادخواست سامسونگ پیوسته اند.

شکایات پتنتی برای تمام مدیران ارشد کمپانی های تکنولوژیک یک کابوس محسوب می شود. اگر سامسونگ و حامیانش بتوانند دادگاه عالی را وادار به استماع این دادخواست نمایند، قادر هستند اولین قدم عینی را در راستای تحول اساسی نظام ثبت پتنت های ایالات متحده بردارند.

سامسونگ اعتقاد دارد که ممکن نیست ۱۲ عضو یک هیئت منصفه بتوانند پیچیدگی های قوانین ثبت پتنت را درک کنند، به خصوص پتنت های مربوط به ابزارهای نوینی چون موبایل ها و تبلت ها. آنها نه تنها به دنبال تغییر بنیادین در قوانین مربوط به پتنت ها هستند، بلکه می خواهند شیوه محاسبه جرایم حاصل از نقض پتنت ها را هم که اعضای هیئت منصفه نا آگاه تعیین می کنند، تغییر دهند.

همین یک ماه قبل بود که سامسونگ مبلغ 548 میلیون دلار بابت خسارتی که در دادگاه اول پتنتی با اپل محکوم به پرداختش شده بود را به حساب رقیبش، اپل، واریز کرد. سامسونگ قصد دارد تا با همراه کردن سایر بازیگران اصلی بازار با خود، جلوی برپایی دادگاه هایی این چنین را در آینده بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    باز سهام دارای اپل و سامسونگ افتادن به جون هم خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی