ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزودن اسنپدراگون ۶۱۷ به Continuum
تکنولوژی

مایکروسافت قابلیت Continuum را برای پردازنده میان رده اسنپدراگون 617 فراهم کرد

لیست موبایل هایی که از قابلیت بسیار جذاب Continuum پشتیبانی می کنند به مرور در حال افزایش است، چراکه از این پس چیپ های مجتمع اسنپدراگون ۶۱۷ هم قابلیت استفاده از این تکنولوژی را خواهند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

لیست موبایل هایی که از قابلیت بسیار جذاب Continuum پشتیبانی می کنند به مرور در حال افزایش است، چراکه از این پس چیپ های مجتمع اسنپدراگون ۶۱۷ هم قابلیت استفاده از این تکنولوژی را خواهند داشت.

کاربران صاحب چنین موبایل هایی می توانند با اتصال تلفن خود به داک مخصوص، کیبورد و ماوس، یک رایانه کامل مبتنی بر ویندوز ۱۰ -موبایل- در اختیار داشته باشند و از نرم افزارهای فراگیر مایکروسافت در محیط دسکتاپ بهره ببرند.

بر روی کاغذ چنین امکانی برای کسانی که به دنبال تولید محتوا هستند بسیار ایدال خواهد بود و اهالی درموند تلاش می کنند از این طریق نفوذ خود را در محیط های کاری و حرفه ای افزایش دهند.

افزودن چیپ جدید تحقق وعده ای است که مدیران مدتی قبل برای آوردن این قابلیت به تلفن های میان رده داده بودند. تا امروز فقط دو پرچمدار جدید مایکروسافت می توانستند از Continuum بهره ببرند.

اضافه شدن تلفن های میان رده و ارزانتر به این فهرست فرصتی را برای شرکت ردموندی ایجاد می کند تا بتواند افراد بیشتری از قشر فعال در صنعت IT را به سمت پلتفرم خود جلب نماید. راضی کردن چنین افرادی برای مهاجرت به موبایل های ویندوزی، می تواند زمینه ساز اقبال عمومی بیشتر به سمت ویندوز ۱۰ موبایل باشد، چرا که بسیاری از مردم عادی بر اساس توصیه های این قشر در میان اطرافیان اقدام به خرید گجت های خود می کنند.

برخی قابلیت Continuum را آینده رایانه های شخصی می دانند، اما هنوز قادر نیستیم در مورد میزان استقبال کاربران و موفقیت چنین ایده ای با اطمینان سخن بگوییم، ولی قطعاً می توان مطمئن بود که ویژگی جدید مایکروسافت قدمی در مسیر درست است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    مشکل جالبی که این سیستم پیشنهادی مایکروسافت داره میزان رم و رزولوشن صفحست که برای صفحه HD باید 2 گیگ رم و برای Full HD باید 3 گیگ رم داشته باشی. درسته پردازنده قوی نمیخواد، اما این رم و رزولوشن باعث میشه که هیچ کدوم از گوشی هایی که تا الان از سری لومیا اومده بیرون به جز خانواده 950 نتونن این قابلیت رو پشتیبانی کنن. البته معلوم نیست که پردازنده های از این بالاتر باید 64 بیتی باشن یا 32 که اینم بازم یه دردسریه برای خودش.

مطالب پیشنهادی