ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رویداد Games London با هزینه 1.2 میلیون پوندی برگزار خواهد شد

بوریس جانسون، شهردار لندن، اخیرا از برنامه Games London رونمایی کرد، رویدادی به ارزش 1.2 میلیون پوند که ساخت بازی و به طور کل بازی سازی در این شهر را تبلیغ می کند. اما شیوه رونمایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

بوریس جانسون، شهردار لندن، اخیرا از برنامه Games London رونمایی کرد، رویدادی به ارزش 1.2 میلیون پوند که ساخت بازی و به طور کل بازی سازی در این شهر را تبلیغ می کند. اما شیوه رونمایی از این برنامه بسیار جذاب و متفاوت بود.

جانسون در برابر دوربین ها ظاهر نشد، یا بیانیه ای خبری منتشر نساخت، بلکه با حضور درون بازی ماینکرفت، برای اولین بار یک اعلان و کنفرانس خبری In-Game را به نمایش گذاشت که در زیر مشاهده می کنید.

تمرین و مهارت آموزی برای برگزارکنندگان این برنامه اولویت دارد و مسئولین سعی می کنند تا لندن را به عنوان محلی ایده آل برای ساخت بازی، تاسیس کمپانی بازی سازی و سرمایه گذاری معرفی کنند. این فرآیند سه سال به طول می انجامد و به اعتقاد بوریس جانسون، در نهایت و پس از پایان برنامه Games London، تمایل سرمایه گذاران برای ورود به این حوزه بیشتر خواهد شد.

کمپانی های بازی سازی بسیاری در لندن فعالیت می کنند که از جمله نام آورترین آن ها می توان به Creative Assembley، لاین هد استودیو، Rare و King اشاره کرد که سالانه سرمایه بسیاری را وارد کشور می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی