ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه اندروید فیسبوک مسنجر با طراحی متریال بروزرسانی می شود

گوگل با معرفی زبان طراحی متریال در اندروید آبنبات چوبی، موج عظیمی در طراحی رابط های کاربری اپلیکیشن ها به راه انداخت. بسیاری از توسعه دهندگان اندروید با مشاهده UI زیبا، ساده و سبک اپلیکیشن های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

گوگل با معرفی زبان طراحی متریال در اندروید آبنبات چوبی، موج عظیمی در طراحی رابط های کاربری اپلیکیشن ها به راه انداخت. بسیاری از توسعه دهندگان اندروید با مشاهده UI زیبا، ساده و سبک اپلیکیشن های گوگل، از آن الگوبرداری کردند و به نوبت اپلیکیشن های ساخته خود را به المان های این سبک طراحی مزین نمودند.

حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا به این قافله بپیوندد. طبق اسکرین شات های منتشر شده، رابط کاربری اپلیکیشن مسنجر فیسبوک قرار است به زودی به طراحی متریال ارتقا پیدا کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

البته اگر انتظار یک تغییر و تحول اساسی را در رابط کاربری فیسبوک مسنجر دارید، احتمالا با دیدن اسکرین شات ها ناامید خواهید شد. در تصاویری که از رابط کاربری جدید مسنجر منتشر شده، تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی اپ نمی بینیم.

در نسخه جدید، دکمه اکشن را که پای ثابت اپلیکیشن های دارای طراحی متریال است مشاهده می کنیم که در قسمت پایین صفحه قرار داده شده تا با انگشت شست به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

به غیر از این، تغییر خاص و چشمگیری در رابط کاربری مسنجر مشاهده نمی شود. این بروزرسانی در حال حاضر برای تعداد محدودی از کاربران منتخب عرضه شده، اما زمان زیادی طول نمی کشد که به صورت رسمی قادر به دانلود آن از گوگل پلی باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر حسین مژده
    امیر حسین مژده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    از مجرهای محترم سپاس گذاریم

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    طراحی متریال عالیه

مطالب پیشنهادی