ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Garmin ساعتی مخصوص برای ورزش های آبی طراحی کرده است

شرکت Garmin ورژن خاصی از ساعت هوشمند ورزشی خود را توسعه داده. این ساعت با نام Quatix 3، می تواند فعالیت های شخص را هنگامی که درون آب است اندازه گیری کند. در واقع، Quatix ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شرکت Garmin ورژن خاصی از ساعت هوشمند ورزشی خود را توسعه داده. این ساعت با نام Quatix 3، می تواند فعالیت های شخص را هنگامی که درون آب است اندازه گیری کند. در واقع، Quatix 3 همان Fenix 3 است، اما با طراحی متفاوت که آن را آماده ی شرایط سخت تر می کند.

برای مثال، ساعت مذکور مدت زمان بسیاری را می تواند درون آب به فعالیت خود ادامه داده و اطلاعات را از سنسورهای آبی مستقیما به واچ فیس منتقل کند. همچنین، کاربران می توانند به صورت ریموت، اکشن کمرای Virb و سیستم استریو آبی Fusion را هم از طریق این ساعت کنترل کنند.

Quatix 3 به اپلیکیشن موبایل Garmin Connect متصل شده و اطلاعات را به تلفن همراه و تبلت شما منتقل می کند تا برای تجزیه و تحلیل بیشتر، فعالیت های فیزیکی خود را تحت نظر داشته باشید. پشتیبانی این ساعت از GPS و GLONASS نیز همانند ورژن قبلی است و باتری آن بیست ساعت دوام می آورد. البته اگر تمامی این سنسورها و ماژول های اضافی خاموش باشند و قرار به ثبت داده ها نباشد، Quatix تا شش هفته با یک بار شارژ روشن باقی می ماند.

به هر حال، دنیای زیر آب از آنچه که ما تصورش را داریم ظالمانه تر است، بنابراین Garmin به گونه ای Quatix 3 را طراحی کرده که تا عمق صد متری هم دوام داشته باشد. شیشه این ساعت هم از یاقوت کبود مقاوم ساخته شده و به این سادگی ها قابل تخریب نیست. Garmin Quatix 3، در سه ماهه ابتدایی سال 2016 و پیش از فرارسیدن ماه آوریل، با قیمت 599.99 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    برای افرادی که شنا میکنند و کلا با آب سر و کار دارن خوبه کنترل سیستم موزیکشم عالیه اما قیمتش یکم ناجوره

مطالب پیشنهادی