ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن زنگ هشدار جدید مایکروسافت، کاربر را مجبور به عبور از چالش های مهارتی و فیزیکی می کند

کمپانی مایکروسافت به تازگی از اپلیکیشن آلارم جدیدی رونمایی کرده است که کاربر را بعد از بیداری، مجبور به عبور از چالش های فیزیکی و مهارتی می کند تا صدای هشدار آن متوقف شود. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی مایکروسافت به تازگی از اپلیکیشن آلارم جدیدی رونمایی کرده است که کاربر را بعد از بیداری، مجبور به عبور از چالش های فیزیکی و مهارتی می کند تا صدای هشدار آن متوقف شود. این اپ جدید که Mimicker Alarm نامیده می شود، سه بازی کوچک در خود جای داده و هر یک، کاربر را دعوت به انجام فعالیتی خاص می کنند.

بازی های موجود در Mimicker Alarm ظاهرا با هدف به نمایش گذاشتن و بهبود نرم افزار یادگیری «پروژه آکسفورد» مایکروسافت تدارک دیده شده اند و کاربر را مجبور می کنند تا برای توقف زنگ هشدار، حالات چهره خود را تغییر دهد، آیتم ها و رنگ های خاصی را در موبایل بیابد و یا عبارات و کلمات دشوار را به زبان آورد.

به گفته آلیسون لایت، مدیر برنامه های پروژه آکسفورد، Mimicker Alarm تجربه بهتری نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه ارائه داده و کاربر را مورد آزار و اذیت قرار نمی دهد. به گفته وی، در صورت استفاده از دکمه Snooze، نرم افزار به صورت پیش فرض بازی را 5 دقیقه به تاخیر می اندازد. بعد از بیداری نیز، زنگ هشدار به مدت 30 ثانیه قطع می شود تا کاربر زمان کافی برای عبور از چالش خواسته شده را داشته باشد؛ اگر در این 30 ثانیه اتفاقی نیفتد، اپلیکیشن بار دیگر زنگ هشدار را پخش خواهد کرد.

در همین حال، کاربر تنها لازم است که از یک بازی برای توقف صدای زنگ عبور کند. به لطف تنظیمات اپلیکیشن نیز می توان بازی و زنگ هشدار دلخواه را انتخاب نمود. در هر حال، بیدار شدن در زمان مقرر یکی از معضلات اصلی بسیاری از افراد امروزی به شمار می رود و شاید چنین اپلیکیشن هایی بتوانند راه حلی برای این مسئله باشند.

Mimicker Alarm

Mimicker Alarm

سازنده: مایکروسافت قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مجید
    مجید | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    این برنامه یه ایراده خیلی بزرگ داره، وقتی که داره آلارم میده با دکمه home گوشی از برنامه خارج میشه و آلارمم قطع میشه.

  • Erfan
    Erfan | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    پس ios نداره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی