ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ترسناک Layers of Fear اواخر بهمن ماه عرضه خواهد شد [تماشا کنید]

بنابر اعلام رسمی استودیوی Bloober Team، بازی ترسناک و روان شناختی Layers of Fear تا اواخر ماه جاری شمسی برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد. Layers of Fear در حال حاضر به صورت Early ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

بنابر اعلام رسمی استودیوی Bloober Team، بازی ترسناک و روان شناختی Layers of Fear تا اواخر ماه جاری شمسی برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد. Layers of Fear در حال حاضر به صورت Early Access یا دسترسی زودهنگام روی دو پلتفرم اکس باکس وان و پی سی عرضه شده است و پلی استیشن 4 نیز به این جمع خواهد پیوست.

برای آن دسته از افرادی که با Layers of Fear آشنایی ندارند باید گفت که بازی مورد بحث، به صورت اول شخص دنبال می شود و گیمر را در عمارتی بزرگ قرار می دهد. در طول داستان، گیمر در ظاهر یک نقاش ظاهر می شود که با خلق آثار هنری مختلف، «به مبارزه با شیاطین درون و گذشته پر از گناه خود می پردازد».

Layers of Fear همان طور که گفته شد پیش از این به صورت Early Access روی پلتفرم استیم عرضه و با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شد. بازی مورد بحث، در حال حاضر روی استیم امتیاز Overwhelmingly Positive را دریافت کرده و این بدان معناست که تقریبا تمام خریداران، از آن راضی بوده اند.

استودیوی Bloober Team در راستای اعلام تاریخ عرضه بازی نیز، تریلری از Layers of Fear منتشر کرده که تماشای آن جالب خواهد بود. نسخه کامل Layers of Fear در تاریخ 16 فوریه (برابر با 27 بهمن) برای سه پلتفرم پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی