ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی مستقل Prison Architect بهار امسال برای کنسول های خانگی عرضه می شود

بنابر اعلام رسمی استودیوی Introversion Software، بازی Prison Architect در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد. Prison Architect پیش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

بنابر اعلام رسمی استودیوی Introversion Software، بازی Prison Architect در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد. Prison Architect پیش از این با عبور از مرحله Early Access روی استیم و پی سی عرضه شده بود.

Prison Architect به صورت مستقل و با جذب سرمایه گذاری عمومی ساخته شد و بعد از عرضه روی استیم، به فروش 1.5 میلیون واحدی تا به امروز دست یافته است. پورت بازی برای کنسول های خانگی، به استودیوی Double 11 سپرده شده که پیش از این سابقه پورت Limbo ،Goat Simulator و برخی از نسخه های Pixel Junk را در کارنامه خود داشته است.

بازی Prison Architect با الهام از سبک و سیاق برخی از فرنچایزهای قدیمی همچون SimCity، Theme Hospital و Dungeon Keeper ساخته شده و گیمر باید با ابزارهایی که در اختیار دارد، به معماری و طراحی زندان پرداخته و از فرار زندانیان جلوگیری کند. البته گیم پلی Prison Architect تنها به این المان محدود نشده و گیمر باید مدیریت منابع را نیز در اولویت کار خود قرار دهد.

نسخه کنسولی بازی قرار است که محتویات اضافه ای هم چون Warden Mode داشته باشد که چالش های بیش تری برای گیمر به ارمغان می آورد. در همین حال، به کمک قابلیت World of Wardens می توان به دانلود نقشه های ساخته شده از سوی کاربران دیگر و تجربه آن ها پرداخت. Prison Architect در بهار سال جاری میلادی برای کنسول های نسل هشتم و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی