ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته الحاقی داستانی Rise of the Tomb Raider هفته آینده منتشر می شود

آخرین ماجراجویی لارا کرافت، نوامبر گذشته به صورت انحصاری برای پلتفرم اکس باکس وان منتشر شد و با توجه به اینکه عرضه بازی با انتشار Fallout 4 دقیقا در یک روز بود اما توانست موفقیت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

آخرین ماجراجویی لارا کرافت، نوامبر گذشته به صورت انحصاری برای پلتفرم اکس باکس وان منتشر شد و با توجه به اینکه عرضه بازی با انتشار Fallout 4 دقیقا در یک روز بود اما توانست موفقیت تجاری قابل قبولی کسب کرده و مورد پسند منتقدین نیز قرار بگیرد. حالا اولین بسته الحاقی بازی در راه است.

استودیوهای مایکروسافت در بیانیه ای به وبسایت Polygon اعلام داشتند که اولین بسته الحاقی Rise of the Tomb Raider با نام Baba Yaga – The Temple of the Witch، در تاریخ 26 ژانویه برابر با 6 بهمن به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه برخلاف نسخه قبلی، Rise of the Tomb Raider، محتوی بخش چند نفره نیست، تمامی بسته های الحاقی آتی مرتبط با بخش داستانی هستند. Baba Yaga نیز ادامه ای بر داستان لارا کرافت خواهد بود اما جزئیات زیادی از آن انتشار نیافته.

تمامی بسته های الحاقی در غالب مجموعه Season Pass بازی با قیمت 29.99 دلار منتشر خواهند شد و تاکنون مشخص نشده که هرکدام از بسته ها آیا جداگانه عرضه خواهند شد یا خیر. نسخه پی سی این بازی نیز همزمان با بسته الحاقی مذکور قرار است در تاریخ 26 ژانویه (6 بهمن) به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی