ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه بتای اپلیکیشن SwiftKey با قابلیت نمایش آمار فعالیت های کاربران بروزرسانی شد

اپلیکیشن SwiftKey یکی از محبوب ترین کیبوردهای شخص ثالث موجود در گوگل پلی به شمار می رود و عده کثیری از کاربران اندرویدی، آن را روی موبایل های خود نصب نموده اند. کمپانی سازنده به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اپلیکیشن SwiftKey یکی از محبوب ترین کیبوردهای شخص ثالث موجود در گوگل پلی به شمار می رود و عده کثیری از کاربران اندرویدی، آن را روی موبایل های خود نصب نموده اند. کمپانی سازنده به تازگی اعلام کرده که از این پس، قابلیت جدیدی به نام SwiftKey Stats به نسخه بتای اپلیکیشن افزوده می شود که به کاربران اجازه می دهد تا به بررسی آمار و ارقام فعالیت های خود بپردازند.

SwiftKet Stats، آمار و ارقام مربوط به 3 الی 5 موضوع اخیری که درباره آن ها نوشته اید را در اختیارتان می گذارد تا از آخرین موضوعاتی که درباره آن ها اندیشیده اید، با خبر باشید. در همین حال، می توانید دفعات استفاده از ایموجی های مختلف و نیز بیشترین ایموجی مورد استفاده قرار گرفته را مشاهده نمایید.

اما از سوی دیگر، SwiftKey Stats تعداد کلماتی که از کاربر یاد گرفته است را نیز به نمایش درمی آورد تا به صورت همه جانبه، از عملکرد خودتان باخبر باشید.

اپلیکیشن بتای SwiftKey در حال حاضر روی گوگل پلی در دسترس است. باید توجه داشت که اگرچه نسخه بتای اپلیکیشن SwiftKey جایگزین مناسبی برای نسخه اصلی آن به شمار نمی رود، اما قابلیت هایی جدید نظیر Stats در خود جای داده که تجربه کار با آن ها می تواند در نوع خود جالب باشد.

SwiftKey Beta

SwiftKey Beta

سازنده: SwiftKey قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرد تنها
    مرد تنها | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    مناسفانه بعد از برجام بازم تحریم برنامه ها حل نشده این برنامه توی گوگل پلی به دلیل تحریم ها نمیاد

مطالب پیشنهادی