ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازنده Fallout: New Vegas خواهان ساخت ادامه ای برای Fallout 4 است

پس از انتشار فال اوت 3 در سال 2008 و موفقیت های آن، شرکت بتسدا، ناشر و سازنده، تصمیم گرفت تا ساخت ادامه ای برای عنوان مورد بحث را به Obsidian بسپارد؛ استودیویی که اعضایش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

پس از انتشار فال اوت 3 در سال 2008 و موفقیت های آن، شرکت بتسدا، ناشر و سازنده، تصمیم گرفت تا ساخت ادامه ای برای عنوان مورد بحث را به Obsidian بسپارد؛ استودیویی که اعضایش خود از خالقان اولیه سری فال اوت محسوب می شوند.

بدین ترتیب، دو سال بعد شاهد عرضه فال اوت: نیو وگاس بودیم و بازی موفق شد تا فروش بالایی را تجربه کند. اکنون، به نظر می رسد آبسیدین به ساخت عنوان دیگری از این سری نیز علاقه دارد.

در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر پیرامون ساخت قسمت جدید فال اوت، Eric Fenstermaker، نویسنده و طراح این استودیو، اذعان داشت که آنان همیشه برای فعالیت روی سری مورد بحث آماده هستند. وی در این رابطه گفت:

همیشه حاضر به ساخت عنوانی از سری فال اوت بودم. فکر می کنم کل تیم هم، چنین احساسی داشته باشند. کار روی این عنوان بسیار لذت بخشه.

استودیوی آبسیدین در سال 2003 توسط چند تن از موفق ترین فعالان صنعت گیمینگ تشکیل شد. شاید بتوان، قرار داد ساخت فال اوت نیو وگاس را از عجیب ترین دوران کاری آنان قلمداد کرد.

طبق یکی از بندهای این قرار داد، آبسیدین تنها در صورتی دستمزد خود را کامل دریافت می نمود که میانگین امتیازی بازی بالای 85 شود. با این وجود، عنوان یاد شده میانگین امتیازی 84 را به دست آورد و باعث بروز مشکلاتی گشت.

از دیگر آثار موفق استودیوی یاد شده می توان به South Park: The Stick of Truth و Pillars of Eternity اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر، بودجه لازم برای ساخت پیلرز آف ایترنتی توسط مردم و از طریق کیک استارتز تامین شد. البته بازی نیز، با کسب نمرات درخشان خود به اعتماد آنان پاسخ مثبت داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی