ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Zeblaze از اسمارت واچ جدید خود به نام «کازمو» رونمائی نمود

Zeblaze یک کمپانی چینی تولید کننده ی ساعت هوشمند است که تاکنون 2 اسمارت واچ ساخته و روانه بازار نموده است. محصولات این کمپانی شامل Rover و Crystal می شوند و امروز نیز از ساعت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

Zeblaze یک کمپانی چینی تولید کننده ی ساعت هوشمند است که تاکنون 2 اسمارت واچ ساخته و روانه بازار نموده است. محصولات این کمپانی شامل Rover و Crystal می شوند و امروز نیز از ساعت دیگری به نام «کازمو» رونمائی به عمل آورده است.

محصول مورد بحث از فلز ساخته شده و در نگاه اول به اسمارت واچ شباهت چندانی ندارد زیرا شرکت سازنده می خواسته طراحی کلاسیک ساعت ها با صفحه چهارضلعی را در آنها حفظ نماید و نتیجه آن چیزی شده که در تصویر می توانید مشاهده کنید.

از مشخصات کازمو می توان به صفحه نمایش 1.61 اینچی با رزولوشن 320×256 پیکسلی، 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. قلب تپنده دستگاه را چیپست 2502C مدیاتک تشکیل داده و یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی نیز درون آن جای گرفته.

به ادعای شرکت سازنده باتری این محصول تا 72 ساعت در حالت استندبای دوام دارد. بعلاوه باید به گواهی نامه IP65 آن اشاره کنیم که نشان می دهد این گجت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

این ساعت هوشمند از هر دو پلتفرم iOS و اندروید پشتیبانی می نماید و بلوتوث نسخه 4.0 نیز دارد. جنس بدنه آن از فلز است و بندهایش نیز چرمی انتخاب گشته اند.

کمپانی Zeblaze محصول جدید خود را در دو رنگ نقره ای و طلایی ساخته و در حال حاضر امکان پیش خرید آن برای کاربران مهیاست.

از ویژگی های هوشمند این ساعت هم باید به گام شمار و ردیاب اندازه گیری ضربان قلب اشاره نمود. همچنین می توانید از آن به عنوان ریموت کنترل دوربین و موزیک پلیر نیز استفاده نمائید.

این محصول 54×36×10.9 میلی متر اندازه و 53 گرم وزن دارد و در حال حاضر با قیمت 69.99 دلار در برخی فروشگاه های چینی پیش فروش می گردد. در ادامه می توانید تصاویر این ساعت هوشمند را مشاهده نمائید.

Zeblaze-Cosmo_1-w600

Zeblaze-Cosmo_2-w600

Zeblaze-Cosmo_3-w600

Zeblaze-Cosmo_5-w600

Zeblaze-Cosmo_6-w600

Zeblaze-Cosmo_7-w600

Zeblaze-Cosmo_8 (1)-w600

Zeblaze-Cosmo_9-w600 Zeblaze-Cosmo_10-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سینا
    سینا | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    ساعت خوشگلیه قیمتش مناسبه

مطالب پیشنهادی