ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت Zauba اندازه نمایشگر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را لو داد

وب سایت Zuaba، که به بررسی اطلاعات مربوط به صادرات و واردات در کشور هند می پردازد، سابقه ای نسبتا طولانی در انتشار اطلاعات درباره محصولات جدید دارد. روز گذشته، دو اسمارت فون جدید سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

وب سایت Zuaba، که به بررسی اطلاعات مربوط به صادرات و واردات در کشور هند می پردازد، سابقه ای نسبتا طولانی در انتشار اطلاعات درباره محصولات جدید دارد. روز گذشته، دو اسمارت فون جدید سامسونگ وارد خاک هند شد و لیست آن ها در وب سایت مورد بحث انتشار یافت. مدل های درج شده برای دو این محصول، نشان می دهد که با دو اسمارت فون گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مواجه هستیم.

بنابر لیست مذکور، گلکسی اس 7 سامسونگ به یک نمایشگر 5.1 اینچی مجهز خواهد بود؛ خبری که پیش از این در تست بنچمارک AnTuTu نیز تایید شده بود. در همین حال، گلکسی اس 7 اج نیز احتمالا از نمایشگری 5.5 اینچی بهره مند خواهد بود. می توان انتظار داشت که نمایشگر هر دو موبایل، رزولوشن 1440 در 2560 را به نمایش بگذارند.

galx

بنابر لیست Zuaba، هر دوی این اسمارت فون ها برای بررسی های نهایی وارد خاک هند شده اند و هر یک، هزینه ای معادل 351.57 دلار برای ارسال در این کشور را به همراه داشته اند. همان طور که Zuaba نیز اشاره کرده، از این هزینه نمی توان برای تخمین قیمت نهایی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج استفاده کرد؛ چرا که هر دو هنوز در مرحله نهایی قرار نگرفته اند.

با توجه به آخرین اخبار، انتظار می رود که سامسونگ در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) و در طی همایش Samsung Unpacked امسال، از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ali
    ali | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    کاشکی مثل الجی کمی خلاقیت به خرج بده خیلی رفته تو کار کپی

  • Rambod
    Rambod | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    خب ببینیم ایندفعه می خواد از کی کپی کنه؟!
    تو اس6 که یه کپی تمیز از اپل و سونی زد
    فقط هر کاری می کنه اون لنزشو ببره تو خیلی زایست گوشی به این باریکی اونوقت 1 سانت لنز زده بیرون

  • omid99
    omid99 | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    امان از دست این ملت جوگیر . کدوم بغض و کینه؟ جهت اطلاع شما عرض کنم galaxy s2 و S3 و s4 سامسونگ را داشتم . s5 نخریدم به علت قاب پشتی افتضاح و s6 به خاطر لنز دوربین .الان G3 دارم که توبه کردم دیگه LG نخرم چون کاربران فوروم سامسونگ واقعا فعال هستند تا یه مشکلی برات پیش بیاد و مطرح کنی به 1 ساعت نرسیده جواب گرفتی ولی خدا شاهده در مورد G3 Dual سوال پرسیدم بعد از دو روز یه کاربر پیدا شده و جواب داده اونم لینک به یک فوروم از چین !!اون 2 میل بیرون زدگی که خود سامسونگ قبول داره و شما از روی تعصب میخوای 1 میل بگی را اگه 1 میل ضخامت کل گوشی را زیادتر میکرد این مشکل حل شده بود . اصلا گوشی اگه از 8 میل ضخامتش کمتر باشه به نظرم جالب نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی