ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورژن جدید اپلیکیشن دراپ باکس با سازگاری بیشتر روی تبلت های ویندوز 10 عرضه شد

بعد از آغاز همکاری دراپ باکس و مایکروسافت در سال 2014، بسیاری از اپلیکیشن های دراپ باکس، سازگاری بیش تری با پلتفرم های کمپانی ردموندی داشته اند. حالا دیگر می توان به دراپ باکس از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

بعد از آغاز همکاری دراپ باکس و مایکروسافت در سال 2014، بسیاری از اپلیکیشن های دراپ باکس، سازگاری بیش تری با پلتفرم های کمپانی ردموندی داشته اند. حالا دیگر می توان به دراپ باکس از طریق نرم افزارهای آفیس دسترسی داشت و روی سیستم عامل iOS، به ساخت و ویرایش مستندات آفیس پرداخت.

اما امروز دراپ باکس ورژن جدیدی از اپلیکیشن خود را به صورت انحصاری برای تبلت های مجهز به ویندوز 10 عرضه کرده که ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر نسخه های پیشین به همراه می آورد. ورژن جدید به صورت پیش فرض، تمامی محتویات اکانت دراپ باکس را بدون توجه به ذخیره سازی یا عدم ذخیره آن ها در دستگاه، به نمایش می گذارد.

ویژگی های جدید نسخه ویندوز 10، چندان با اپلیکیشن دراپ باکس روی اندروید و iOS متفاوت نیست اما مطمئنا بهترین استفاده ممکن را از این سیستم عامل کرده است؛ برای مثال می توان به سرعت، فایل های دلخواه را از Explorer به صورت مستقیم در دراپ باکس انداخت و آن ها را روی فضای ابری ذخیره کرد.

نسخه جدید دراپ باکس، حتی زمانی که در حال اجرای اپلیکیشن نباشید، اعلانات مربوط به اشتراک گذاری فایل ها را برایتان می فرستند. در همین حال، سیستم قفل گذاری اپلیکیشن نیز از ویژگی های اخیر ویندوز 10 مانند Windows Hello و حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. کمپانی دراپ باکس اعلام کرده که بزودی، ورژن سازگار با اسمارت فون های مجهز به ویندوز 10 را نیز عرضه خواهد کرد.

DropBox

DropBox

سازنده: DropBox قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 حجم: 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی