ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه در مورد تلفن هوشمند One M10 اچ تی سی

پرچمدار بعدی اچ تی سی که احتمالا One M10 نام دارد دست کم چند ماه دیگر از راه می رسد اما ارزیابی ها و شایعات در مورد امکانات و مشخصات احتمالی آن از همین حالا شروع ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

پرچمدار بعدی اچ تی سی که احتمالا One M10 نام دارد دست کم چند ماه دیگر از راه می رسد اما ارزیابی ها و شایعات در مورد امکانات و مشخصات احتمالی آن از همین حالا شروع به شکل گرفتن کرده اند.

گزارش تازه ای که در این خصوص منتشر گردیده، در برگیرنده جزئیات و اطلاعات بسیار مهمی است که مواردی از جمله برنامه های اچ تی سی برای رونمایی از این محصول و سخت افزار احتمالی آن را در بر می گیرد.

طبق گزارش LlabTooFeR که معمولا هم اطلاعات معتبری را در رابطه با اچ تی سی منتشر می کند، این شرکت در نظر دارد One M10 را در قالب دو نسخه مختلف ارائه نماید. نخست نسخه ویژه ایالات متحده آمریکا و اروپا که قرار است از چیپست اسنپدراگون 820 بهره بگیرد و دیگری نسخه ای که برای بازارهای آسیایی ساخته می شود و به چیپست مدیاتک مجهز خواهد گردید.

هر دوی این مدل ها از اندروید 6.0.1 بهره خواهند برد و نسخه تازه رابط کاربری سنس اچ تی سی یعنی Sense 8.0 را هم در خود دارند.

در این گزارش که با نام رمز Perfume از پرچمدار بعدی اچ تی سی یاد گردیده، همچنین آمده است که دستگاه ممکن است در یک رویداد جداگانه معرفی شود که با در نظر داشتن این مساله که One M10 در کنگره جهانی موبایل ماه بعد غایب خواهد بود، کاملا منطقی به نظر می آید.

One M10 همچنین ممکن است که یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده باشد و از دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی بهره بگیرد. گفتنی است که این کمپانی تایوانی در گذشته مشکلاتی را در مورد دوربین پرچمداران خود تجربه کرده که امید می رود این بار بر مسایل یاد شده فائق آمده باشد.

علاوه بر این شایعه شده است که اچ تی سی قصد معرفی نسخه متفاوتی از این موبایل را دارد که در برابر آب مقاوم است و از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند.

البته تا اسفند ماه احتمالا چشممان به جمال این محصول روشن نخواهد شد اما انتظار می رود که به زودی عکس و اطلاعات تازه ای از این موبایل به بیرون درز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • siina
    siina | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    امیدوارم این محصولش بتونه خوب فروش کنه
    اچ تی سی واقعا برند خوب و با کیفیته
    گوشیاش خوب و بادوامن

  • Majid
    Majid | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    یعنی که چی برای بازارهای اروپا و آمریکا چیپ 820
    وبرای بازارهای آسیا مدیاتک.

    بهتر هر دو مدل به صورت جهانی عرضه کنه.ومدل مدیاتک چند ده دلار ارزون تر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی