ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی اپلیکیشن فیسبوک برای iOS، از تکنولوژی 3D Touch وسعت می یابد

به لطف فیسبوک، کاربران جدیدترین نسخه از آیفون می توانند از تکنولوژی 3D touch در iOS به عنوان میانبری برای دسترسی به مطالب پست شده و مشاهده پروفایل ها استفاده نمایند. این شبکه اجتماعی، روز گذشته امکانات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

به لطف فیسبوک، کاربران جدیدترین نسخه از آیفون می توانند از تکنولوژی 3D touch در iOS به عنوان میانبری برای دسترسی به مطالب پست شده و مشاهده پروفایل ها استفاده نمایند.

این شبکه اجتماعی، روز گذشته امکانات و قابلیت های بیشتری را برای این گروه از کاربران و استفاده هر چه بهتر از تکنولوژی مذکور ارائه نمود هرچند که اندکی زمان نیاز خواهد بود تا کاربران آیفون بتوانند از این امکانات و قابلیت ها استفاده نمایند.

به لطف آپدیت جدید، کاربران اپلیکیشن فیسبوک می توانند با فشردن ملایم و اندک محکم تر نمایشگر نمایی مختصر (Peek) و یا جامع (Pop) از پروفایل های مورد نظر خود را مشاهده نمایند، نگاه نزدیک تری به عکس ها داشته باشند یا اینکه پیش نمایشی از لینک ها، صفحات اینترنتی، گروه ها و رویدادها را مشاهده نمایند.

آیکون مربوط به این اپ نیز شورتکات دیگری را دریافت کرده که به لطف آن می توانید مستقیما به تایم لاین خود بروید. اما یک نکته در این باره وجود دارد و آن اینکه، طبق اظهار فیسبوک، تنها شمار اندکی از کاربران قادر خواهند بود که بلافاصله از قابلیت ها و امکانات 3D Touch بهره مند شوند و ارائه گسترده و فراگیر این آپدیت ظرف ماه های آتی اتفاق خواهد افتاد.

این یعنی، لازم است مدت زمانی نسبتا طولانی را منتظر بمانید تا امکان استفاده از این قابلیت ها را پیدا کنید. همانطور که احتمالا می دانید، اینستاگرام نیز پیشتر امکان مشاهده پیش نمایش peek (نمای مختصر و سریع) و pop (گشوده شدن کامل پنجره ها) را برای کاربران iOS فراهم کرد و علاوه بر این، قابلیتی مشابه به این را نیز در اختیار کاربران اندروید قرار داد، بنابراین می توان امیدوار بود که در مورد اپلیکیشن فیسبوک نیز همین اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی