ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در مراسم ماه مارس خود ساعت هوشمندش را با چند بند جدید بروز رسانی می کند

جدا از آیفون 5se، وب سایت 9To5Mac امروز خبر می دهد که اپل تصمیم دارد در مراسم ماه مارس - اسفند برگزار می شود، بروز رسانی هایی را نیز برای «اپل واچ» در نظر داشته باشد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

جدا از آیفون 5se، وب سایت 9To5Mac امروز خبر می دهد که اپل تصمیم دارد در مراسم ماه مارس - اسفند برگزار می شود، بروز رسانی هایی را نیز برای «اپل واچ» در نظر داشته باشد.

وب سایت یاد شده که معمولا اخبار دقیقی از تصمیمات آتی اپل را گزارش می دهد، اکنون بیان می کند که این شرکت در ماه مارس چند نمونه بند جدید برای ساعت هوشمند خود معرفی کره و آنها را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

این بندها مشمول متریال تازه و طراحی های جدید نیز خواهند بود. سال گذشته شرکت یاد شده اعلام کرد که همکاری خود با سازندگان شخص ثالث در خصوص تولید بندهای جدید را آغاز کرده و در ماه مارس احتمالا از همان لوازم جانبی برای ساعتش پرده برخواهد داشت.

این در حالیست که اپل با انتشار watchOS 2.2 قابلیت های بیشتری را نیز به ساعت خود خواهد افزود و در این میان البته این وب سایت هم اعتقاد دارد که نسل دوم محصول مورد بحث در ماه سپتامبر و زمانی از راه خواهد رسید که دست کم ۱۸ ماه از عرضه نمونه اولیه (۲ سال از زمان معرفی) گذشته باشد. پیش از این در خصوص این احتمال برایتان گفته بودیم. اما در میان بندها، بدون شک یکی از مورد انتظار ترین گزینه ها مربوط می شود به نسخه مشکی رنگ از بند «Milanese Loop» که اکنون صرفا در نمونه نقره ای رنگ موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی